• Thank you for visiting Buffy-Boards. You obviously have exceptional taste. We just want you to know that:
    1. You really should register so you can chat with us!
    2. Twelve thousand people can't be wrong.
    3. Buffy-Boards loves you.
    4. See 1 through 3.
    Come on, register already!

Angel på TV6 (Säsong 2)

Jessie

We hope you're helpless!
Joo, men man är ju lite halvpank efter att ha köpt s3 från dig... :p eller det är man väl egentligen inte, men jag har blivit så mycket räddare om pengarna nu då jag tar studielån. :p Men jag har bredband nu så jag kanske kan leta upp och ladda ner... :p nån som har nåt tips? ;)

Z
zombie.apparatus
i Love your banner! did u make it? xx
Kan säkert hitta det på torrenz punkt com (vågar inte göra en uppenbar nedladdar länk, kanske får sparken av BS :p )..

Jag vet jag måste verkligen hålla på pengarna, har bara 1400kr att leva på efter hyra, skola och SL kort, jag är så fattig :(

Joamna

frak
Hihi, bra maskerad länk där epo :p

Mm, verkligen fattigt, jag vill ju köpa comics, men måste nog prioritera en jacka istället :(

Warlock

Townie
Plockade ner hela Angel via piratbukten och azur (etc.). Funkade OK. Tyvärr är det 32 gig, så jag mailar inte den till ngn i första hand. Alla säsongenra, men S5 är från TV, och bara extra materialet från 1-3 är med.

Jessie

We hope you're helpless!
Nope jag har inte gjort bannern själv charmed slayer.. :p En tjej på ett svenskt Buffy/Angel gjorde den åt mig för bra längesen...

= No, I got the banner from a friend. :p

lol

Top Bottom