Lära känna varandra

Status
Not open for further replies.
Oki. 22-23.00 är ganska bra tid... Hoppas jag klarar det 😛

Ja... Darla/Dru är super men jag är rädd att jag förstör min lilla kärlek till dem med min hemska skrivsak som jag kallar fan fic 😛

Super bra 😀 Skicka över kapitelet när du är klar så kan jag kolla eller någonting 🙂

Jag varnar dig, jag är usel på allt som heter sweaty night, så jag startar upp allt och leverar till dig som upplagt på silverfat 😉

Jag tror att det är nyttigt att skriva sönder sig på något när man väl får för sig det. Jag hade en Willow/Faith period men den gick över, sen i sommras var det Faith/Dawn. Nu är det Faith/Tara... undrar vad som kommer sen... Faith/Joyce? EEW! 😛

Låter bra 😉 Jag kan ju alltid lägga in lite gran och så som jag tycker det ska vara 🙂

hehe... Faith/Joyce låter bra. Jag tänkte göra en Anya/D'Hoffryn fan fic 😛 (seriously!) De är ett par som lixom är bara så bra som det bara går. à„lskar bara scenen i Hell's Bells och D'Hoffryn bryr sig verkligen om Anya. Kanske jag gör en till ficlet om det? 🙂

Bejbs, ska vi starta en fan fic tråd där vi kan snacka en massa pairings och bajs?
Diskussionen känns lite malplacerad 🙂

Anya/D'Hoffryn låter ju enbart läskit! Kanske är det för att han är ganska...hårig eller nåt. Eller en demon. Det är en ganska intressant scen i hells bells. Anya är så söt men... eeew

Fan fic tråd låter bra 😉 Du gör den 😉 Jag har lite ångest över att göra trådar 😛

Anya/D'Hoffryn är lite läskigt... kanske lite weird men inte läskgit. 😛 Gillar idén ganska mycket. 🙂 Men vad som skulle vara gross är Spike/Anya/D'Hoffryn *gömmer mig*

Okej. Jag ska starta en tråd dårå 🙂

Eeew. Jag har börjat att acceptera Spike/Anya som den enda Spike-pairingen som INTE får mig att vilja spy men att slänga in D-Hoffryn? OMG! Jag har fått nog av spyor den här veckan...

*skrattar* Stackare.. Funderar på att göra en Anya POV under Entropy när hon har sex med Spike och allt det där. Vad tycker ni? (svara i fan fic tråden 😉)

Så.. En annan fråga: Om ni bara fick rädda en Buffy karaktär från en öde ö för att alla andra skulle dö, vem skulle ni ta? Jag vet inte än så jag återkommer med mitt svar 😉

Eowyn: Jag tror jag redan frågat dendär rädda en person. fast det var med en sjunkande båt =P

Skulle gjort såhär: Angel och Spike får göra alla till vampyerer så får Willow mojo:a tillbaka allas själ så kan dom gå tillbaka under vattenytan :confused2

Jag skulle rädda Faith, duuh. Men allvarligt talat, kanske skulle jag ha räddat Tara för Faith har endå en tendens att klara sig ur knepiga situationer. Hon skulle säkert överleva men hon skulle nog inte uppskatta att jag bara lämnade henne där... Men kan jag inte få rädda tre? Faith, Tara, Willow.

eudial said:
Eowyn: Jag tror jag redan frågat dendär rädda en person. fast det var med en sjunkande båt =P

Skulle gjort såhär: Angel och Spike får göra alla till vampyerer så får Willow mojo:a tillbaka allas själ så kan dom gå tillbaka under vattenytan :confused2

*gapskrattar* Bra idé 😉 Hade inte tänkt på det 😉

Ehh ni fuskar juuuh.. Jag skulle rädda Faith också.

Förresten Carolina vad hände med att du skulle dyka upp på Karma? Kan du fortfarande inte posta eller är du bara inte där?

à…h, man rode lugnt gå och lägga sig tio.. Men av någon anledning kommer jag aldrig i säng före ett.

eudial said:
:hanged: kunde inte sova igår. Låg vaken till halv fyra. Inge bra när man har matteprov dagen efter. : dead :

à…h hur gick provet då?

à„r det ingen som är peppad på idén att posta foton? Alltså inte på oss själva nödvändigtvis utan typ.. heh här är mitt hus.. här är min cykel.. här är mitt rum .. typ..?

Johanna, jag skäms för att säga att jag har glömt bort att posta på karma. Jag vill göra det dock, det är inte så att jag undviker det eller nåt, euhum.. Men skicka adressen igen, pretty please? 🙂

Jag är på att lägga in bilder! Jag kan ta bilder på polisavspärrningen här bak 🙁

Oj, jag hittada adressen själv 😀

Status
Not open for further replies.
Back
Top Bottom