Lära känna varandra

Status
Not open for further replies.
Måste sätta emfas på att det INTE är mina vårtor. Dessutom har jag grov vårtfobi. Oh my, jag vet inte ens varför jag skrev så...

doppelgänger said:
Måste sätta emfas på att det INTE är mina vårtor. Dessutom har jag grov vårtfobi. Oh my, jag vet inte ens varför jag skrev så...
Visst visst .. 🙂 Tror dig. Jag har även rätt vårtfobi.. eller jag blir rätt rädd att få det iaf.

Jag hade en gång en vårta på tummen som de lasrade bort. Det var typ 12 år sen. Men min flickväns äckliga lillasyster är vårtinfekterad och har en massa vårtor som hon far omkring och petar i och de stinker typ. FY FAN!

Oki, en till liten lista.

Vad har ni och vad värdesätter ni av:

Badkar: Ja
Tvättmaskin: Nej, bara tvättstuga (i ett annat hus hos pappa)
Diskmaskin: Nej (bara hos pappa)
Mircro: Nej!
Teve (egen för de som bor hemma): Nej (inte egen alltså)
Video: Mhm, inte egen
DVD-speare: Mhm, inte egen
Dator (eh): Willow (lol)
CD-dpelare: Ja.. fast lyssnar mest i datorn
Mp3-spelare: iPod
Mobiltelefon: Ja, nokia 3210
Hemtelefon: Eh, ja
Eh, annan "cool" sådan pryl: Hm.. digital kamera..?

Badkar: Nej
Tvättmaskin: Ja
Diskmaskin: Ja
Mircro: Ja
Teve: Nej
Video: Nej
DVD-speare: Nej
Dator: 2 stycken
CD-dpelare: Nej
Mp3-spelare: Nej
Mobiltelefon: Ja, Siemens A50 </skräp>
Hemtelefon: Nej
Eh, annan "cool" sådan pryl: n/a

Badkar: Ja
Diskmaskin: Nej
Teve: Ja, flera
Video: En
DVD-speare: I playstationet, om det räknas?
Dator: två, men använder endast en
CD-dpelare: Nej
Mp3-spelare: Nej
Mobiltelefon: Ja, Sony Ericsson, för modern för mitt eget bästa
Hemtelefon: Ja
Eh, annan "cool" sådan pryl: Jag har en massa coola prylar!

Jag har två för först fick jag en men den blev med tiden sucky (4,2 gb utrymme) så pappa köpte en ny och då fick jag hans gammla (med 80 gb och en superprocessor) så det är därför...

Tvättmaskin
Torktumlare
Diskmaskin
2 TV
2 Video
DVD med surround system etc.
Stereo anläggning
VW Passat 1.8t Kombi

BMW 320i Touring
Laptop
Stationär dator
2 mobiltelefoner
PDA
2 barn

samt min senaste leksak

min söta 3G mobil som bara är så cool

saker som ser ut så här delar jag med sambon.

/hans (så kom det fram också)

doppelgänger said:
Du FICK en? Jävlar vad går du för skolan?

Eller ja, fick och fick, skolan äger den fortfarande men jag har ett hyresavtal på den under hela skolperioden, så jag måste lämna tillbaka den när skolan tar slut - men tills dess så är den mer eller mindre min.

Aah, värsta fuskit. Jag skulle behöva en lap top när jag åker till chile. Och eftersom att jag köpt en onödigt dyr (men ack så snygg!) bokhylla + måste köpa en ny tv, kommer jag inte ha råd att köpa en.
Tur nog har min far funderat över att köpa en eftersom att han behöver en också under resan.

Ok en ny liten lista att fylla i för alla Sämskinnar:

1. Var jag har varit då jag nu inte hängt på Sämmskin den senaste tiden:
2. Det jag gör den tiden jag inte hänger på internet:
3. Annat jag tänker mycket på just nu:
4. Något bra just nu:
5. Något dåligt just nu:
6. Längtar till:

1. Var jag har varit då jag nu inte hängt på Sämmskin den senaste tiden: LJ. Uppdaterat mest
2. Det jag gör den tiden jag inte hänger på internet: Haft en deppig tid och pluggat
3. Annat jag tänker mycket på just nu: Mamma, min familj
4. Något bra just nu: Jag har fått en julklapp av en online kompis. Och en låt med Christian Kane's (Lindsay's) band.
5. Något dåligt just nu: vet inte.
6. Längtar till: vet ej

1. Var jag har varit då jag nu inte hängt på Sämmskin den senaste tiden: LusciousVille 😉
2. Det jag gör den tiden jag inte hänger på internet: Sover
3. Annat jag tänker mycket på just nu: Tänker på allt och inget.
4. Något bra just nu: à„ntligen snö
5. Något dåligt just nu: Det går bara utför för SVT:s julkalendrar ;-;
6. Längtar till: Jullov

1. Var jag har varit då jag nu inte hängt på Sämmskin den senaste tiden: LusciousVille (det enda acceptabla svaret, heh)
2. Det jag gör den tiden jag inte hänger på internet: Eh, det finns ingen annan tid, lite skola och lite sovande I guess..
3. Annat jag tänker mycket på just nu: LusciousVille
4. Något bra just nu: Snart jul
5. Något dåligt just nu: Stressen
6. Längtar till: Lov... Jul...

eponinethen said:
Ok en ny liten lista att fylla i för alla Sämskinnar:

1. Var jag har varit då jag nu inte hängt på Sämmskin den senaste tiden:
2. Det jag gör den tiden jag inte hänger på internet:
3. Annat jag tänker mycket på just nu:
4. Något bra just nu:
5. Något dåligt just nu:
6. Längtar till:

1. LusciousVille samt mitt hemmaforum, TankNet
2. Lever ett ack såp stillsamt
:lol2: hemmaliv
3. Försvarsmaktspropositionen
4. snart jul
5. snart jul
6. jul

morsom thread! kult å leste litt om dere 😉 tenkte jeg skulle skrive inn litt også...

FAVORITER
1. film? kill bill, dogma, dårlige b filmer(det er noe koslig med de tv filmene 😉),
2. låt? nå hà¸rer jeg på Jay-z.... men min fav sang må være en av sahara (sp?)hotnights.
3. årstid? vår/sommar/höst/vinter. jeg liker egentlig hele året! snภog kulde kan jo være guffent, men har sine + sider det også, som massevis med kakao og kaffelatte.
4. mat och dryck? jeg elsker indisk mat... mmmm. og stekt ris og kylling, orientalsk mat er gà¸tt!
5. djur? jeg har veldig lyst på katt, sà¸stra mi og jeg fant en som vi ga navnet frà¸ken bais... ho er så utrolig sà¸tt og nusselig.. men jeg er alergisk 🙁
6. färg? ROSA all the way 😉 og svart, rà¸dt, blå...
7. parfym? änis änis av cacharel... tror jeg skrev det litt galt da
8. tv-program? Buffy, one tree hill(enn så lenge), 8 simple rules, tru calling, dead like me(YEPP YEPP!!!)
9. ämne i skolan? jeg studerer KRIMINOLOGI ved univ i oslo, LOVE IT!
10. sysselsättning (till exempel sport)? ingenting.... jeg sover, jobber og leser og det er det

DITT RUM
1. stort, litet eller mitt emellan? nå har jeg og samboern min nettopp flytta til en ny leilighet, som er mye stà¸rre en den gamle, og vi har endelig fått eget soverom som er stort!
2. vilken färg på tapeterna?fargen på soverommet er lys grå.. nydelig farge!
3. vilka färger går rummet i i övrigt? akkurat nå er de begunder rà¸de og svarte
4. favoritmöbel i rummet och varför? senga og datamaskinen.
7. vad ser du om du tittar ut genom ditt fönster?jeg ser noen små hus, og noen stà¸rre litt lenger ut, og jeg ser ekeberg, som er sted i oslo, det er nydlig å se ut om kvelden. og så ser jeg en fotballbane og ishall(det tilhà¸rer VIF)
8. vad gör du oftast i ditt rum (till exempel stickar tröjor eller sover)? nå har jeg bodd der i 2 uker, og har vært på ferie i en av de ukene, så jeg har ikke rukket å sjà¸re så mye, men jeg sover... og spiller dataspill og ser på dvd'er og er på BB
9. vem förutom du brukar sova i din säng? sà¸ten min... dvs kjærsten min Jà¸rgen
10. favoritpryl i rummet (till exempel en prydnadssak eller en nallebjörn)? det må bli data maskinen.. ja...

SOCIALT
1. hur ofta festar du och vart brukar du gå? jeg fester bare når jeg besà¸ker sà¸skenamine... det gjà¸r jeg nå, og jeg har festa 2 ut av 5 dager
2. senaste konserten du var på? fà¸r var jeg på konserter hele tida, men nå er det over 1 år siden.. jeg så Christina aguilera den
sept i fjor
3. pub/krog eller diskotek? PUB!!!! PUB PUB PUB 🙂 billig à¸l og hyglig selskap...
4. hur mycket, hur ofta och vad dricker du? jeg drikker for det meste à¸l. og i blandty blanner jeg en drink eller 2. og jeg liker baylis... (eks; i går drakk jeg à¸l 2 fjellbekker og en rom og cola, det var litt mye, jeg drikker dom regel 1 el 2 à¸l for mye hver ganga.. men en 6 pak med 4.5 % à¸l pleier å holde.)
5. röker du och i så fall vad och hur mycket? nei
6. tar du droger och i så fall vilka och i vilket syfte? dop:nei det gjà¸r jeg ikke, ser hva det gjà¸r med mennesker jeg kjenner som gjà¸r det.. det er ikke alltid like heldig! medsiner: nei
7. vad är syftet för att du går ut? ? vet ikke egentlig?
8. privata fester eller "ut"? begge deler, jeg liker å sitte med venner å drikke og ha det hyggelig, og så pleier vi å stikke ut...
9. dansar du mycket? jeg har danse 2 ganger.... så nei jeg danser ikke har ikke driv for det...
10. när ska du festa nästa gång? I morgen.... nyttårsafter er alltid en stor fest 😉 sistgang jeg festa var i går, jeg var ikke helt tilstede da! og jeg gikk rundt å prà¸vde å få folk til å tro at jeg var amerikaner og at jeg het polexia på orntlig.... også fikk jeg black out og ble syk og kasta opp på jakka jeg hadde på meg.. 🙁 fysj 🙂

jeg vet ikke helt hva de neste spà¸rsmålene går ut på 😀 men jeg svarer for det jeg...

Badkar: Nei
Diskmaskin: Ja
Teve: ja
Video: ja
DVD-speare: ja både ved tven og på datan
Dator: 2 styk(jeg har en og kjærsten har en)
CD-dpelare: ja
Mp3-spelare: ja
Mobiltelefon: Ja, moterola v600
Hemtelefon: ja
Eh, annan "cool" sådan pryl: ja jeg har vel det 😉 tror jeg.. :dog:

ha en fin dag videre folkens.

Status
Not open for further replies.
Back
Top Bottom