Random svenskt prat, mhm

okej, inte tomt... men dött.. 😛 iaf på svenska forumdelen... heh.
det är... skumt... typ.. klockan är halv nio och jag har inte sovit nåt inatt... =/ För jag lyckades sova en massa på eftermiddan istället... och det är inte förrns nu som jag börjar bli seg i huvet... 😛 kollade på Lost Boys då klockan var sisådär 3-4, och hade tänkt försöka gå och lägga mig efter det, men så insåg jag att jag inte alls var trött, haha... så, ja.... XD

Yup det är för att det bara är jag och Joamna hör när inte du är här 😉 Och jag och Joamna bor i samma rum så vi pratar rätt mkt iaf, heh.

Ah shit, jag blev råtrött vid halv två och somnade, tur det eftersom jag väcktes vid åtta... Ska idag åka buss till Sthlm.. det tar typ 9 timmar.. Aahh..

Heh, ja det är inte mycket aktivitet här i svenska avdelningen längre, vi får sluta prata så mycket med varandra epo så vi kan skriva här istället 😉

Oh, konstig dygnsrytm. Själv var jag uppe och dansade igår och kom hem nån gång runt 3 bara, skulle gå ut med en massa Italienare som är här och hälsar på min klass men tydligen så var de alldeles för trötta allihopa så det blev bara jag och en massa klasskompisar, vilket iofs var kul. Men alltså, jag trodde ju att Italienare var värsta party folket, hm.

Lycka till på bussen epo.

Idag har jag sett teater på Italienska (och de pratar mycket, som Italienare gör) och Battlestar Galactica, det var mer ångest på teatern.

Ja jag har köpt den! 🙂 Var tvungen att skriva det även fast du redan gjort det, heh, bara för att jag är så lycklig över att ha den och ha läst den, helt underbart.

Vi är några stycken, framförallt jag och min syster Joamna 🙂

Välkommen till BB och vårat svenska forum, berätta lite om dig själv? Heh. Var i Sverige bor du osv?

/ epo 🙂

Hej Luleå-bo, välkommen hit!

Vad pysslar du med annars? Hur hittade du hit? 🙂

jag pluggar historia på LTU.....
jag var här förr, men det var typ två år sen så jag hittade bara tillbaka hit igen....

(sorry to interrupt the svenskt prat, but everytime i see this thread, i have a hunch it means "random swedish chat, mhm". is that right? sorry to bother you all with my non-swede-ness 🙂)

(sorry to interrupt the svenskt prat, but everytime i see this thread, i have a hunch it means "random swedish chat, mhm". is that right? sorry to bother you all with my non-swede-ness 🙂)
Hehe yeah "random" isn't really a Swedish word at all, but I (and Joamna as well) use the word all the time anyhow. And "prat" means talk, sort of 🙂

Och coolt coolt vi brukade ha en annan luleåbo men hon är försvunnen från BB och från Luleå även iofs, heh..

S
Spirit_Of_Fred
thanks for answering, epo :)
Och coolt coolt vi brukade ha en annan luleåbo men hon är försvunnen från BB och från Luleå även iofs, heh..

Jaså? nå jag kan nog förstå varför (det är kallt) men men..... ni andra då var komer ni ifrån?

Jag kommer egentligen från à–vik (och befinner mig också där för tillfället, bara över påsken dock) bor numera i Stockholm i ett litet studentrum som jag delar me epo.. mhm.

student rum är kul... bodde i korridor under gymnasiet.... hade en granne som drak absint och skrev manus hela nätterna....

Hehe well jag gillar inte att bo i studentrum. Köket är smutsigt, det är jävligt trångt, jag har inga möbler, ingen säng, osv.

Jag kommer egentligen från Umeå, men bor alltså i Sthlm just nu. Gillar Sthlm jävligt mycket dock..

Back
Top Bottom