Random svenskt prat, mhm

Mm, precis, studentrum kan vara kul, är så himla olika beroende på var man hamnar, och om man själv känner sig pepp på det också iofs..

Meh, jag har tråkigt, alla sover så länge här.

där jag bodde var alla andra film och musik folk och jätte petiga med allt utom köket... men vi hade kokplatta så jag använde aldrig det stora köket.... nu bor jag hos min mamma igen har inte råd att bo nån annan stans.....

Gud vad skönt med kokplatta! Jag skulle vilja ha typ en mini-kyl iaf, så att man kan äta frukost utan att gå ut i köket..

Ah om man ändå hade kokplatta 🙂 Och kyl då.
Men det är still lite litet förståss. Vore stört skönt att hitta en tvåa till i höst............

Oh oh can i be an honorary Swede? Plleeeeeasseeee? I can speak swedishese!

Den forum för Buffy solfjäder från Sverige. Diskutera Buffy och à„ngel på Svenska.

Uh See! I said that all by myself.

Oh of course you can! As soon as you learn some more swedish 😉

Very good! But there's a swedish 101 thread if you want to learn some more.

Den forum för Buffy solfjäder från Sverige. Diskutera Buffy och à„ngel på Svenska.

Uh See! I said that all by myself.
The funny thing about that is that it's not at all correct Swedish, we just liked it that way cause an online stranslator made those sentences up for us 😀

Oh, vi är fortfarande solfjädrar. Jag myser så fort jag hör det ordet, låter sju gånger bättre än vad fan någonsins kan göra.

Oh yeah. Jag äter rockar loss med kaviarmackor och relaxar med ett glas O'Boy, så jag är helt klart svensk. à„ven om FRA-lagen och "Alliansen" har fått mig att fundera på att lämna mitt hemland bakom mig. Men än räknar jag mig själv som svensk.

Washburne
Washburne
"75 % Swedish" Ja det får väl anses duga ;)
Håller hus? Vanligen i de södre delarna av landet även om jag är på väg uppåt (om än inte speciellt långt) för att som vissa andra besöka föräldrar och syskon. Så helgen spenderas i Västra Götaland. Hmm, antar att jag vid första bästa tillfälle bör läsa igenom denna tråd. Nå väl, det får bli ett projekt för andra regniga dagar. Hur kommer det sig att våren är mer sommar än sommaren själv? Störande, även om jag inte borde klaga. Det håller mig frisk. 🙂

Mhm drygt som fan, innan jag lämnade Sthlm var det iaf sommar där, men mina veckor i Västerbotten har varit regniga och ärligt talat jävligt trista. Jag är less.

Well Pride startar imorgon 😉 Jag kommer dock inte vara på invigningen, jag är pank tills på söndag. Har istället en liten födelsedagsfest imorgon, men ska eventuellt på '80s/Pride-festen på Marie Laveau på lördag (dragking boybands etc., mhm).

Annars har jag och Lisa just bokat biljetter till Hedwig & the Angry Inch på Statsteatern nästa fredag, lovely!

Jag kom hem till Sverige mitt i Pride, vilket var lite omtumlande, det var omtumlande nog att komma hem överhuvudtaget, och nu har jag blivit sjuk desutom :/

Du också? Jag har varit svinförkyld senaste dagarna. Vilket dock inte hindrade mig från att gå på världens bästa klubb igår, omg. (Sprit hjälper mot feber.)

Drygt, hm, jag kör med kakor som medicin idag, får se om det fungerar, sprit känns inte som min division just nu.

Back
Top Bottom