Random svenskt prat, mhm

Jag är fortfarande förkyld, helt knäppt. Trött hela tiden och hostig och snorig, usch. Annars pluggar jag etnologi och det är rätt trist, jämfört med genus.

Eowyn är du i Glasgow nu?

C
captain peroxide
Jag hatar forkylningar,speciellt de snoriga
Haha, ja det kan vi väl inte ändra på heller!

E
eponinethen
Nä men de undrade för typ fem år sedan om vi ville ändra det men det ville vi inte =)
Faktiskt så har jag varit sugen på att kolla på BtVS i flera dagar. Helst säsong 3, it's so gay.

Så ja, låt oss ta över världen. Jag har lust att sprätta gayness runt omkring mig.

Jag har lust att sprätta gayness runt omkring mig.
När har en inte lust till det? Btw din avatar är så hot och dykey.

Jag och Joamna kollar just nu på säsong 5, mhm, såg just Family, så jäkla fint. Annars vill jag ut och resa, med systern, eventuellt till Elchy i Skottland, annars till Karlstad?

Ja! Vi ser på Buffy just nu faktiskt, säsong 5, känns väldigt nostalgiskt, med att vara tillbaka här också. Men ja, åh, säsong 3, känns som väldigt längesedan av någon anledning.. hm.

EDIT: Jag vill också resa ju, eftersom att jag är systern, Karlstad känns kanske rimligare inom en snart framtid..

Men OMG! KOM TILL MIG OCH SE Sà„SONG 3! Seriously... PLZ! Ni kan ju få tag på 1-kronors biljetter lätt 😀

I MISS YOU

Btw din avatar är så hot och dykey.

I know, right? Jag gick in bland alla Faith avs och ba "åh jag ska hitta den som är mest hot och dykey så att Epo blir glad"

Ja! Ja! Fast jag vet verkligen inte om jag har tid väldigt snart, utan att det måste dröja ett litet tag :/

Yay! Då kan vi ju alla sitta bredvid varandra i exempelvis en soffa och alla posta på BB istället för att prata med varandra direkt!

Back
Top Bottom