Random svenskt prat, mhm

Eller hur!? Kan vi inte typ ta med våra laptops (ler åt Fran som säkert still har en stationär?) till en dykebar och dricka öl och posta?

First of all, I resent that! Jag har stationär och laptop, mkay? I'm with it, I'm hip!

Second, YES! Jag föreslår att vi umgås via våra laptopar, på BB, medan vi dricker öl!

J
Joamna
So hip!
Men varför två datorer? Inte för att jag på något vis är mot det, jag bara undrar?

Men varför två datorer? Inte för att jag på något vis är mot det, jag bara undrar?

Well, vi är två personer i detta hushåll och det blir blodiga fajter annars. Sanningen är att jag fick en laptop av min pappa i present och sen pajjade den stationära och jag måste laga den men har inte orkar så egentligen har jag bara en laptop nu men när jag har lagat den andra har vi två och då behöver vi inte bråka om vem som ska sitta och ragga brudar på facebook.

Såklart, jag tänkte ju att du hade två datorer själv, men självklart behövs egentligen två datorer på två personer, yup!

Trodde att mina ögon bedrog mig när jag såg doppelgänger, eponinethen, Joamna och Jollyape och möjligtvis någon mer (dumma minne) var online tidigare idag. Visar sig att jag inte drömde eller inbillade mig då vilket känts som om det vore mer troligt.

Ursäkta störningsmomentet. à…tergå till chattandet.

E
eponinethen
Haha inget störningsmoment, joina! Och det är bara jag som dratt hit alla =)
J
Joamna
nej såklart inget störningsmoment! :)
D
doppelgänger2
Join the madness!
Jag har Singstar, vi kan sjunga den och leka Glee! Pax för Mercedes!

Ni är välkomna när som helst i december så vitt jag vet. Jag ska kolla närmare med Sandra när hon är ledig, så att vi förhoppningsvis kan synka det snyggt.

à…h, finaste planeringen av finaste resan till Karlstad! Jag hade glömt att det var här den började..

Assååå, HEJ! Gud vad roligt! Känner jag flera av er? Jag har en aning om att jag vet vem doppelgänger är... 🙂

/Mikaela

stackare, jag ska inte göra omtenta men slutprov om en och en halv vecka. Håller på att smälla av för mig hjärna har typ åkt på semester och lämnat myrornas krig efter sig :S

Jag försöker läsa in bibliotekshistoria nu. Guuuud var roligt. Sen ska jag läsa in kulturpolitik. à„nnu roligare.

Not.

Taake
Taake
du kan få min biomekanik om du vill :)
Back
Top Bottom