eudial said:Tycker Blogspot känns mycket trevligare än LJ.
doppelgänger said:jag tyckte jätte mycket om bravejournal. Det var typ svinenkelt att lära sig, även fast det tog ett litet tjorvande, och så kan man göra ganska snyggt faktiskt. LJ försökte jag mig på, som du kanske minns Emelie, men det gick ju åt helvete.
Nog för att Anya/Spike har, konstigt nog, blivit min nya Anya-ship favorit, var det en ganska bra lista faktiskt. 🙂
eponinethen said:Jag har ju iofs även LJ, och det är ok, kul att man kan ha grupper osv iofs, men det känns inte som att .. äh jag vet inte.. gillar bravejournal mer just nu.
Heh, Giles/anya är fina. Men jag vill inte att deras relation ska vara någonting som har med kärlek eller liknande att göra. Utan bara den där relationen de så uppenbart har. Jag menar varenda gång Anya kramat Giles är det ju hur fint som helst. Nåhh..
Jag tycker faktiskt visst att det är vår sak att diskutera efter som att det uppenbarligen påverkar i princip hela världen vem som styr i usa.Warlock said:Nu är det väl egentligen inte vår plats att diskutera ett annat lands demokratiskt valda regering (speciellt eftersom det den här gången är helt klart vem som vann).
Haha, jag tycker att Michael Moore är jävligt bra så länge alla är på det klara med att han inte levererar fakta utan propaganda, och det tror jag de allra flesta är.Warlock said:Samtidigt vill jag varna för att lita på Michael Moore alltför mycket. Han ljuger lite väl ofta för min smak.
Jaså du tycker det? Det är klart inte den bilden jag fått av honom och hans åsikter, vill du förklara det närmare?Warlock said:Kan vara läge att påpeka att närman tror Kerry är en mysig blanding mellan en gråsosse och en folkpartist så står han långt till vänster, ungefär nånstans på socialdemokratins vänstra falang om man översätter till svenska förhållanden.
Jag tror man måste vara född i USA för att vara president 😉 Synd, eftersom jag tycker det är lite rasisktigt mot de stackars utlänningarna.... Men det är bara vad jag tycker. 🙂JollyApe said:Lat mig bara fa uttrycka min fortvivlan over det amerikanska systemet. Hur kan man saga att Bush van rattvist? Ja menar hela systemet med elector votes ar sa jakla ****ed up sa det inte ar sant. Jag tror att jag ska ateruppliva min barndoms drom om att bli Usa's president.
eudial said:Sveriges system är faktiskt ännu sjukare om du frågar mig. Sveriges folkvalda regering styrs av en överregering där folket i realiteten totalt saknar makt och insikt i vad som sker.