Skitsnack: The next generation

Status
Not open for further replies.
Jag har sett en massa Angel avsnitt igår och idag. Hero förstörde mig

Jag grät 30 minuter efter Doyle dog och jag gråter för ingenting typ

Jag ska ha en kompis som ska sova över och vi ska se Buffy då. Egentligen så skulle jag spela in ett band åt henne men jag hittade inget band så vi kommer se End of Days och Chosen på min DVD... Hon kommer låna den och hon kommer antagligen att få en lång lista på vad som ska inte vara inom 100 meter från DVD:n 😛

Hehe, jag lånade ut dvdn med bla OMWF till en kompis som alltid brukar smutsa ner saker. Jag förklarade för att henne att om hon råkar rita eller he en repa eller en fläck på min disc får hon köpa hela säsong 6 boxen till mig, likadan, från england. Och att jag ver seriös för att just denna disc var min allra käraste ägodel någonsin.

OK, här är en officiell och personlig inbjudan (läs tvång) till er alla att gå med och posta på vårt nya board LusciousVille. Vi vill att ni gör detta nu och drar dit så mycket folk som möjligt, okej? Tackar
/ Epo & Fran

Ja, instämmer med ovanstående.

Gà… MED I LUSCIOUSVILLE NU Fà–R FANKEN.
Okej, förlåt för de stora bokstäverna men det är verkligen viktigt att ni stödjer oss nu.

Help us Sämskinn Solfjäder, you are our only hope.

BTW; när nu går med, glöm inte att säga hej i "Welcome comittee" :balloon:

Habermas- guru för vissa medie och filosofi studenter, personligt hatobjekt för undercteknad...mer info på http://www.msu.edu/user/robins11/habermas/

Habermas är ett hatobjekt för mig för att ha har skrivit klarsynt, övetrygande och logiskt om kommnunikation, och helt glömt det ekonomiska perspektivet, jag kanske inte hatar honom så mycket som är mycket besvkenpå honom.

Jahaja, Lusciousville. Syfte?

/hans

Seriöst jag älskar LusciousVille, och inte bara för att det är mitt och Fran's board, det är verkligen kul, heh. Jag menar jag tror att det kan bli riktigt bra... Till framförallt för alla människor med skumma tankar, men till för alla naturligtvis.

hehe... Ska nog bli med på det där forumet... Men kommer vara urusel på att posta någonting... Jag har så mycket att göra men en eller två posts kan jag ju göra 😉

Jag ville bara posta lite granna.... Och tänkte att den här threaden passar jättebra eftersom den heter trots allt - Skitsnack, någonting som jag kan snacka ganska mycket (skitsnack = meningslöst pladder). Men jag tänkte bara lixom om ni har bara nått ni vill snacka om... känns som om det är lite aktivitet här just nu.

För att få igång en diskution frågar jag väl: Vad lyssnar ni på just nu?

Drar igang denna trad igen.

Har funderat, kan man inte tycka om BtVS?: Jag menar - det har ju liksom allt man kan vilja ha, och dessutom finns det finns alltid minst en karaktar som man kan identifiera sig med.

Uppenbarligen finns det ju människor som inte tycker om BtVS. Jag tror att det oftast beror på att de inte har någon koll, inte sett tillräckligt många avsnitt eller inte givit det någon chans... Men sedan finns det ju människor som helt enkelt inte är intresserade av film och serier.. Sedan har jag faktiskt en kompis som inte klarar av att se på Buffy för att hon inte klarar av att de tär så spännande, hon blir helt enkelt för rädd 😉

Mm har också funderat på det där, för mig är det nästan obegripligt, men visst om man inte klarar av eller tycker om filmer/tvserier överlag så kan jag förstå det.. Men annars är det nog mest för att man inte har koll eller ger det en chans, det märks ganska tydligt när man väl får igång en diskussion med någon som påstår sig inte tycka om serien, det brukar visa sig ganska fort att personen ifråga knappt sett ett enda avsnitt. Under min vistelse i min hemstad nu i sommar så lyckades jag bara genom att prata övertyga två personer som, först var negativa, att serien var värd att titta på, de hade ju egentligen ingen aning om vad det var för något så jag behövde bara nämna några av alla de anledningar till varför jag tittar på det.

Tycker det ar konstigt. Alla borde vara BtVS-evangelister. Typ ga runt och knacka dorr och fraga folk om de tankt pa vad BtVS skulle gora for deras liv 😉

Kom pa nagonting ganska flummigt igar nar jag kollade pa "Welcome to the Hellmouth"; vart far the master sin ganska moderna skinnrock ifran nar han stiger upp fran helvetet? Egentligen borde han ju vara ganska naken =P.

Nah, The Master's outfit hör ju liksom till honom 😉 Jag tror att vampyrer kan få tag på sådant även om det inte finns egentligen... uh.. Jag vet inte..

Well, tur att vi är profeter och försöker omvända folk till den rätta tron, right..?

Men the master är så gammal och cool så att rocken typ har brännt sig fast som hans andra skinn.. eller nåt 😉 Desutom skulle the master säkert bara se gammal och skrynklig ut, så nån kraft nånstans ifrån gav honom skinnrocken för att han inte skulle skämma ut sig.

Hm knacka dörr, låter inte helt fel. Jag blir lite uppspelt när jag tänker på att jag ska träffa massa nytt folk det närmaste året och att jag då säkert får en massa chanser att visa Buffy för dom.. mhhmm!

(Jättebra med mera aktivitet i svenska forumet förresten, bra eudial!)

Status
Not open for further replies.
Back
Top Bottom