Skitsnack

Status
Not open for further replies.

eudial

=D=D
Väder och vind.
Gul-svarta eller svart-gula bin?
Vem vinner Idol 2004?
Om man borrar ett hål rakt genom jorden, var hamnar man då?

Ingenting är OT i skitsnack-tråden =)

à…h, jag gillar namnet på tråden! Det låter som om vi får snacka skit om varandra. Fast det är ju iof inte nåt bra... glöm det där.

Hehe, nej det tycker jag inte vi ska göra.. Men om alla andra och allt annat.
Jag kan ju tex tala om jag just skolkar från morgonperioden för att det är biologi.. Bestämde med Bahja (hon som hälsade på här lite) igår att strunta i biologin.. Vilket gör att min dag kommer bli jättekort. Eget arbete-timme och möte med elevforums-styrelsen.. bara.
Vad gör ni då?

Jag har faktiskt nyss kommit hem från jobbet. Jag och min arbetskamrat Rosy bestämde oss för att ta igen all övertid idag. Vilket känns skönt. Det är fredag och hela helgen ligger som bäddad och fin för slacking och mys. Fast på måndag börjar hysterin. Ska läsa upp två kurser innan Jul... Tänka sig.

Ps. Biologi är väldigt tråkigt. Jag minns att jag hatade biologi.

(nu ska jag äta frukost, jag kan aldrig äta sådär tidigt på mogronen)

Skönt att komma hem såhär tidigt och ha hela dagen kvar..

doppelgänger said:
(nu ska jag äta frukost, jag kan aldrig äta sådär tidigt på mogronen)

Heh, jag kan inte ens äta vid den här tiden.. Får vänta till lunchen i skolan..

gäsp... jah har typ nyklivit upp... okej, för kanske en halvtimme sen, men... Det var nämligen så att jag försov mig...! Men jag har faktiskt sovmorron till halv tolv, men jag brukar alltid kliva upp före nio för annars missar jag frukosten (på elevhemmet). Men nu vaknade jag tio, för jag hade tydligen stängt av mitt mobilalarm helt... fast då hade jag sån tur att det fortfarande gick och äta frukost! men då kommer jag inte äta nån lunch på skolan, nu då jag nyätit... får kanske gå och fika senare idag...
à…h, vad skönt det ska bli och åka hem idag!! Fast det känns som jag har en massa att göra i helgen, jag har typ gjort en lista på flera grejer, så jag inte ska glömma... 😛 Men först och främst, ska jag se på Buffy iaf! 😉 Men det blir inge Angel, mamma ville inte spela in det... 🙁 Så då tänker jag inte se resten av serien heller... men hoppas istället på att kanal 5 kanske köper över serien senare, och visar den från början igen...

Urk, vilken dag.

Först var jag tvungen att kliva upp halv åtta, släpa mig till skolan, sova genom nånting jag inte har ett minne av och sen sticka hem (skolkar från gymnastiken som vanligt).

Jessie said:
Men det blir inge Angel, mamma ville inte spela in det... 🙁 Så då tänker jag inte se resten av serien heller...

à…h vad synd. Jag lär spela in hela serien.. undrar hur lång tid det kommer ta att sända hela.. 5 år?
Nu är det helg.. och idag har varit en så enkel dag och fint väder och jag fick ett email som jag inte vet om jag kan tro att det är sannt.. Jag känner mig lurad för att det är så underbart. Jag återkommer om jag kommer fram till att det var sannt.

Jag måste få hålla med om nyfikenheten där.
à„r det ett kärleksmail? hehe...

Nåja. Jag har upptäckt att jag har utvecklat arbetarklassversionen av shopoholism.
Rea-Shopoholism. Jag kan inte gå förbi en rea utan att köpa upp minst hälften av allt som finns kvar. Idag köpte jag ett par skor som jag inte alls behöver, bara för att de var snygga och 50% rea. Det är inte så... bra. Dessutom är jag alltid so last season.

Har aldrig pengar. Och när jag har lånar jag ut hälften så jag kan gå omkring och kräva folk på pengar och sprit när jag e pank =P

Jag har aldrig haft pengar fram tills nu på senaste när jag börjat jobba. Pengar är så roligt, fast mest ångestframkallande. Varför måste det finnas pengar?

doppelgänger said:
Rea-Shopoholism. Jag kan inte gå förbi en rea utan att köpa upp minst hälften av allt som finns kvar.

Jag är lite så också fast jag köper inte tex kläder utan bara billiga dvd-filmer.. Och problemet är ju att jag beställer från internet så med frakt är det aldrig så billigt som jag först trott.. Men då har jag ju liksom redan bestämt mig för att köpa filmerna och vill inte ångra mig pga fraktpengar..

Ok, mailet. Inte kärlek, heh, alls.. Ni kan få läsa och se vad ni tror:

"Hey,

A very nice person wanted to surprise someone on the Essence board with an "act of random kindness" and she chose you.  A Triangle Tara action figure has been ordered for you!  We are
suppose to receive the figures from Diamond Select Toys sometime in November.  They are shipping
from Hong Kong at the end of October.  You need to let me know if you want the figure just
signed or if you would like to have it personalized.  Also, I will need a shipping address.  Send your
information to bensonentertainment@hotmail.com.

Thank you,
Diane Benson "

à„r det sanning?
Men WOW! Fan vad koolt! 😀
Jag blir ju jätteglad för din skull nu. Trodde inte man kunde bli såhär glad för nån man aldrig träffat. Haha.
Men ****pommesfritts alltså. Kan du inte berätta lite mer om det där? Typ varför/hur du fick mailet. Och vem är Diane Benson?

doppelgänger said:
à„r det sanning?
Men WOW! Fan vad koolt! 😀
Jag blir ju jätteglad för din skull nu. Trodde inte man kunde bli såhär glad för nån man aldrig träffat. Haha.
Men ****pommesfritts alltså. Kan du inte berätta lite mer om det där? Typ varför/hur du fick mailet. Och vem är Diane Benson?

Grattis Johanna! *kram* Visst var det den där title suggestion grejen du vann eller? 😛

Diane Benson är väl typ Ambers mamma eller?

Eowyn said:
Grattis Johanna! *kram* Visst var det den där title suggestion grejen du vann eller? 😛

Nej alltså grejen är att jag aldrig var med i tävlingen! Jag är bara en medlem på sidan men har inte gått med i tävlingen. Jag mailade därför tillbaka till Diane och frågade om det verkligen var sant och de inte blivit något missförstånd, hon sa att det var sant och det var till mig osv.!

Eowyn said:
Diane Benson är väl typ Ambers mamma eller?

Jaa! Alltså fatta att jag har fått mail av Ambers mamma!

Dessutom sa jag att jag inte ville bestämma vad Amber ska skriva på figuren, utan att hon får gärna komma på något själv. Och Diane skrev att det ska Amber göra. Vilket i princip betyder att Amber kommer tänka på mig i några sekunder (även om hon inte vet vem jag är men jaja) och skriva något till bara mig, hihihi..!

(Alltså igår, ni fattar inte hur uppspelt jag var. Först fick jag mitt Buffy magazine och sedan detta mail!)

eponinethen said:
Nej alltså grejen är att jag aldrig var med i tävlingen! Jag är bara en medlem på sidan men har inte gått med i tävlingen. Jag mailade därför tillbaka till Diane och frågade om det verkligen var sant och de inte blivit något missförstånd, hon sa att det var sant och det var till mig osv.!

*ögon blir stora som tefat* VA????? Du din lilla lyckoost!!!! Jag är sååå avis!

eponinethen said:
Dessutom sa jag att jag inte ville bestämma vad Amber ska skriva på figuren, utan att hon får gärna komma på något själv. Och Diane skrev att det ska Amber göra. Vilket i princip betyder att Amber kommer tänka på mig i några sekunder (även om hon inte vet vem jag är men jaja) och skriva något till bara mig, hihihi..!

(Alltså igår, ni fattar inte hur uppspelt jag var. Först fick jag mitt Buffy magazine och sedan detta mail!)

*blir så avis att jag har lust att fara över och sno alla saker du har fått, för en sekund eller två* 😛 Jag blir så avensjuk... Typ om jag kommer över eller nått eller om vi har den där Buffy meetupen så kan du ta med Buffy magazines så jag kan läsa 😀

Vad är addressen till forumet btw?

Snacka om att jag är avis 😉 Men jag är jätteglad för din skull, din lilla lykkis! 😀

Hehe, jag vet, men jag vågar fortfarande inte riktigt tro på det.
Ja fast jag har ju bara fått en tidning hittills, men självklart får du läsa den 🙂

Här är essence of amber forumet. Det är inget jättebra forum men det hör till Essence of Amber som är en sida av en som känner Amber typ.. Som har kontakt med Amber osv..

Super 😀 Om jag kommer över till dig nån gång så bara måste jag läsa 😀

Coolt forum. Men jag fattar det inte men...

Kolla här. Blir lite små irreterad. Jag ser att de har lite points och så när det kommer till B/A (kommer att bli lite av en B/A vs S/B topic 😛) men de håller på att över analysera som att säga att Buffy aldrig älskade Angel och att ja... *suck* Jag ber inte att de ska lixom ändra åsikt men jag tycker det spårar ut lite....

Status
Not open for further replies.
Back
Top Bottom