Skitsnack

Status
Not open for further replies.
Jag kan inte registera på forumet :'( Kan någon hjälpa mig? 😛
Förresten: jag har bestämt mig för att göra en Amber Benson sida 😛 Om någon har nått info eller så som skulle kunna vara på sidan: ge det gärna till mig 😉

Man måste registrera sig på ezboard. Sedan kan man gå med i olika forum där tex essence of amber. Där finns även The Kitten the Witches and the Bad Wardrobe om man vill gå med där..
Det jobbiga med de sidorna (framför allt kitten) är att de är så anti Joss.. och ganska anti Buffy även. Pga Taras död.. Man får tex inte nämna något som händer efter 38 minuter in i Seeing Red.. typ. Man får alltså inte nämna Kennedy eller något som hotar Tara&Willow.

à…h, till och med jag som verkligen inte gillar Buffy och Angel tillsammans tycker ju lugnt att Buffy verkligen älskade/älskar Angel, det är ju uppenbart.. hm.

Jag vet endel om Amber antar jag.. Vad vill du veta..? Jag kan gärna hjälpa till att hitta information om du vill (jag gillar ju henne starkt osv)..

Okay! 😉 Kan du som registera mig på ezboards åt mig för det funkar inte för mig 😛

Ja... lite allt möligt 😉 Skriv ner allt du vet om henne (helst på engelska så jag slipper översätta 😛 är för lat 😉) och kanske bra linkar till bra bildsidor om henne 😛

Ok men alltså i så fall vad vill du heta osv..? 🙂

Okej, jag är inte så bra på at veriera mitt engelska språk men. Vad vet du, vill du även ha födelsedatum osv..? Jag kan kolla upp lite och se vad jag hittar.

Sofie 🙂 lösen kan typ bara buffy1

Jag vill ha så mycket det bara går att få 😉 haha Så allt fakta du kommer över typ 🙂

Yes! Nu kommer jag in som det jag registera mig som! 😀 Tack för hjälpen iaf! 😀

Phoebe said:
Yes! Nu kommer jag in som det jag registera mig som! 😀 Tack för hjälpen iaf! 😀

Coolt, bra. För jag fick stora problem.. he..

doppelgänger said:
Förrästen, Johanna.
Jag hittade en rolig bild på min dator på Eliza och Amber från Bye Bye Love som jag tänkte att du kanske ville se 🙂
http://hem.bredband.net/ananun/bye67.jpg

Hur gick det med filen jag skickade, btw?

Haha, den var rolig!

Ja tack så jättemycket den fungerar bra! Har inte hunnit läsa ännu dock men ska kanske hinna ikväll.

Visst är dem söta på den bilden? Du borde försöka få tag på den filmen 🙂

koolt! Jag var rädd att jag skulle behöva börja tänka på hur jag ska kunna omformatera filerna till mac. men nu behövs det inte. puh. det är bara att säga till när du vill ha resten 🙂

doppelgänger said:
Visst är dem söta på den bilden? Du borde försöka få tag på den filmen 🙂

koolt! Jag var rädd att jag skulle behöva börja tänka på hur jag ska kunna omformatera filerna till mac. men nu behövs det inte. puh. det är bara att säga till när du vill ha resten 🙂

Jag försöker få tag på ett gäng filmer just nu men det är svårt.. eller de flesta finns vara region 1 eller vhs.. och det känns ovärt..

Du får iofs gärna skicka till mig nu 🙂 ?

Förresten, kan man lita på ebay? De vill ha mina creditcard nummer osv när jag registrerar, är det säkert osv..?

Jag ska nog köpa region 1. för jag har endå en massa filmer på region1. typ alla mina buffyboxar och filmer mina kusiner skickat från chile.
Jag ska förrästen passa på och rekomendera chilensk skräckfilm! En av mina favoritfilmer heter Angel Negro och handlar om en tjej som blev mobbad i skolan och tar ut sin hämd på sina mobbare. En annan film, av samma regissör, är Sangre Eterna som handlar om ett gäng som spelar vampyr-rollspel och sen vet man inte vad som är verklighet eller spel. Jaja.

Jag kan skicka lite stuff till dig nu, ja 🙂

Ja, det ska man väl kunna? Jag registrerade mig med mitt kreditkort. de har ett nåt krypteringssystem som river sönder informationen såsom en pappersförstörare.

Okej.. så du har versionerna med mycket kommentarer? à…h, avundsjuk.. heh.

Okej, låter coolt. Apropå bra skräckfilm såg jag "Ryeong" för några veckor sedan (kanske jag sagt redan?), en sydkoreansk film. Liknar "Tale of Two Sisters" om folk sett den..

Alltså, nu får du redan ut en grej för mig för jag har inte fattat. Innehåller inte region 2 boxarna all extramaterial som region 1 gör?

Jag diggar asiatisk film. har inte sett så mycket, jag är mest inne på bollywood filmer. glada indiska musikaler. Jag älskar musikaler.
Men asiatisk film är bättre än hollywood film. T.ex såg jag Gothika igår och den var väl helt OK. Men det slår absolut inte the ring som är den enda filmen som jag kom att tänka på när jag såg gothika.

Status
Not open for further replies.
Back
Top Bottom