Skitsnack

Status
Not open for further replies.
doppelgänger said:
Alltså, nu får du redan ut en grej för mig för jag har inte fattat. Innehåller inte region 2 boxarna all extramaterial som region 1 gör?

Nej de kommer ju senare och innehåller mer kommentarer osv.. Jobbigt.

à„h, mycket Hollywoodproducerat är ju bra.. Bara att man blivit så anti det ett tag, med jag gillar mycket av det.. (Sedan finns det ju massor av bra tex Asiatisk film osv såklart.)

Vad snackar vi om? :$ Alltså... vad pratar vi om just nu? Det låter som idiotiskt att fråga men jag postar inte så mycket eftersom jag inte hänger med så speciellt 😛 Iaf... Jag kollade just och jag är visst en av de rikaste medlemmarna på BB om man kollar på store points.. 🙂 Ser bra ut 😛

Jag har en nyfiken liten fråga... jag undrar om det är nån fler än mig som använder Macintosh? 😛

Jag är en konservativ windows xp användare. bara för att jag inte orkar installera linux... Men jag använder mozilla!

Btw så heter min dator Willow (pga att den är likadan som hennes), heh. Och min lilla lacie hårddisk heter Miss Kitty Fantastico (jag vet jag är knäpp)..

Haha... jag har iaf aldrig döpt min dator... kanske får börja göra det... 😛 Jag har iaf en iMac G3:a. Vill ha nya G5:an!!! Har du till och med döpt hårdisken? hehe... om jag skulle göra det skulle pappa få spel, tro att jag blitt galen lr så... 😛 om jag skulle döpa den till nåt Buffy eller TV-aktigt då... 😉

Heh, min pappa har nog redan accepterat att jag är galen.. Han skrev en lapp här om dagen "Har lagt in fotona på Miss Kitty".. Han förstår att min hårddisk heter det..
Min mamma har svårare för det där, hon tycker att detär lite jobbigt att jag är så besatt av Buffy, hon är nog lite orolig för mig faktiskt, det är rätt besvärligt..

dona, håh.

Bortom att jag brukar kalla pekdon (möss, pekpinnar, laserpekare etc.) av alla dess slag för Mr. Pointy så har jag nog inte döpt nånting till någe BtVS-relaterat =P

doppelgänger said:
Hej kids! Vad händer? Det har inte varit mycket snack i det svenska forumet på länge....

Nej jag vet, trist. Jag har sett att ingen skrivit. jaja vad gör alla? jag ska ha OC kväll ikväll i alla fall med Molli, Viresha och Martin (som ni inte vet vilka det är menmen.)

(Utom Viktor som kanske minns Molli även om han inte minns mig..?)

Lugn hemmakväll eller?
Jag ska då sitta här och dega hela kvällen. Ska sätta igång med lite läxor nu. Bara fortsätta på den där miljöbeskrivningen av Faiths motelrum.

Hoppas du får roligt i alla fall 🙂

Jag är inte här så mycket men det är för jag hade prov idag (som gick väldigt bra förresten) och att skolan är allmänt stressig och så... Ni vet 🙂

Så vad snackar ni om?

Själv så ser jag inte på OC längre.... Blivit så bortskämd med Buffy och tycker han som spelar Ryan (Benjamin nått) ser på tok för gammal ut. Kanske har skrivit det men...

Sofie undrar när typ Johanna eller någon skulle göra en Amber bio eller vad det va... 😛 Hon såg att jag var inne och bad mig att säga det 😛

eponinethen said:
(Utom Viktor som kanske minns Molli även om han inte minns mig..?)

Minns henne vagt.

Så jävla sunkig feedagkväll x.x; Var ute och mobbade securitasvakter och dyngraka fjortizar, men det var svinkallt ute så jag krashade nåns fest (dom märkte nog aldrig att jag var där) för att få nån dricka. Så började nån sjunga carola-kareoke, så vart jag less och drällde hem.

à…väl. slipper iallafall dieselmannen imorrn.

Jadu, det låter ju som en händelserik kväll!
Bättre än mig som har sett ut som följande
Läxor
Juice
Läxor
Läxor

Vem är dieselmannen?

Ja jag har samlat ihop lite fakta osv om Amber men det är inte direkt en fin bra text.. Har inte riktigt tid att fixa det jättebra osv men.

Mhm, vi såg tre OC avsnitt, gamla alltså.. (Vi har lovat att inte se i förväg det som inte visats i Sverige.)

Jag är trött och vill inte sova ännu.. à…h.

Status
Not open for further replies.
Back
Top Bottom