Oh så bra då! Som sagt så finns det ju inte bamsemycket utrymme, men vi kan ju också strosa på stan och kolla på sf bokhandeln som du sa ifall vi får spader av att vara inne 😛
Du är tillåten att vara förvirrad det är vi alla, men ska jag vara ärlig är den väll bara mytomspunnen i min värld. Men runt den 19 september ta ifrån lägg till eller ta ifrån några dagar låter perfekt.
Jup det finns ju en massa fina kaffeer, or so I've heard, så det ska väll inte vara några problem.
Hehe, awesome, hoppas gången till Sthlm går bra Ape 😉
Yay, okej det blir typ helgen 17-18 september då kanske..? Jag ska iaf åka till UK den tjugonde såå.. Yay, vi får garanterat inte tråkigt, kan jag inte tänka mig.
Yapp, den helgen låter bra.. Nej tråkigt är nog det sista vi kommer få 🙂 Om inte annat så kan vi dra igång ett projekt och omvända alla andra i min korridor till fans 😛
à„ven om er uppfinnighetsdom är beundransvärd så är inte ett frälst fan samma sak som en person som själv hittat till serien.
Men men vi kna ju allti forma vår egen arme, typ DA från Harry Potter böckerna fast för BtVS fans som frälser resten av världen tills männskligheten equals buffy fanatics.
Dammit det är ju sant... Ingen som jag omvänt är lika obsessed som jag... Hm. Jag vet inte, det värsta är nästan de som halvt gillar det men tycker att det finns kanske tio lika bra serier...
Ah ja det är väl nästan värst! Jag har ju iofs en kompis som jag frälst och som bara sett OMWF och Tabula Rasa och ändå är nästan helt galen i serien och pratar nästan inte om något annat, så honom har jag gott hopp för 🙂
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.