Storbrackamöte med svenska Buffyfans

Status
Not open for further replies.
Oh så bra då! Som sagt så finns det ju inte bamsemycket utrymme, men vi kan ju också strosa på stan och kolla på sf bokhandeln som du sa ifall vi får spader av att vara inne 😛

Jup låter helskönt, förhoppnigsviss inte nästa vecka bara för då ska den mytomspunna gången till Stockholm äga rum, eller iafl det är tänkt så.

Möta Buffy freaks på riktigt och då inte bara folk du personligen frälst, konstigt.

Yap, det var runt den 19e september.. så inte nästa vecka iaf. Den mytomspunna gången? Tillåt mig vara förvirrad 😛

Jepp, det är inte så ofta man gör det.. det finns ju en del där ute som tror att de är fans, men de har nog aldrig mött en riktig sämskinnare 😛

Du är tillåten att vara förvirrad det är vi alla, men ska jag vara ärlig är den väll bara mytomspunnen i min värld. Men runt den 19 september ta ifrån lägg till eller ta ifrån några dagar låter perfekt.

Jup det finns ju en massa fina kaffeer, or so I've heard, så det ska väll inte vara några problem.

Ah tackar, men vad är det egentligen för nånting då?

Schysst då har vi ju oss en träff då! Yay, jag är lite lycklig..

Hehe, awesome, hoppas gången till Sthlm går bra Ape 😉

Yay, okej det blir typ helgen 17-18 september då kanske..? Jag ska iaf åka till UK den tjugonde såå.. Yay, vi får garanterat inte tråkigt, kan jag inte tänka mig.

Yapp, den helgen låter bra.. Nej tråkigt är nog det sista vi kommer få 🙂 Om inte annat så kan vi dra igång ett projekt och omvända alla andra i min korridor till fans 😛

à„ven om er uppfinnighetsdom är beundransvärd så är inte ett frälst fan samma sak som en person som själv hittat till serien.

Men men vi kna ju allti forma vår egen arme, typ DA från Harry Potter böckerna fast för BtVS fans som frälser resten av världen tills männskligheten equals buffy fanatics.

Iofs sant, men ett frälst fan är ju bättre än inget fan alls.

Hm, en arme, I like! 😀

Dammit det är ju sant... Ingen som jag omvänt är lika obsessed som jag... Hm. Jag vet inte, det värsta är nästan de som halvt gillar det men tycker att det finns kanske tio lika bra serier...

Ah ja det är väl nästan värst! Jag har ju iofs en kompis som jag frälst och som bara sett OMWF och Tabula Rasa och ändå är nästan helt galen i serien och pratar nästan inte om något annat, så honom har jag gott hopp för 🙂

Annars tar jag gärna en kopp kaffe mittemot SF Bokhandeln och retar er för att ni är så unga...eller hur det nu är.

Status
Not open for further replies.
Back
Top Bottom