Svenska Buffyfans #3

Status
Not open for further replies.
Ja, livet är allt surt! Men det verkar som att det Elizas första gång på london expo. Hon kanske diggar det så pass mycket att hon vill tillbaks nästa gång? Hoppashoppashoppas...

Klart du får vara med... Alla får vara med?

Det är bara att starta nya trådar. Du kan väl starta en à„ngel-tråd? Jag ska starta ett om det här svenska buffymötet.

Buffy Summers said:
But that is the sound notification that you have a new pm. As explained in the FAQ

Thank goddess... I thought I had got some virus or something 🙂

doppelgänger said:
JA! Det är jag gärna. Ska bara fixa lite codes och sådär... Eowyn kanske också vill bli affiliates?

Skulle vara superskoj! 😀 Vad var adressen nu igen?

Vad är snacket om hemsidor? Jag fattar inte inte om jag ska vara ärlig :$ Alltså... Min B/A sida är ju på engleska eftersom jag vill att många ska se den och så men.... jag fattar inte 😛

Nu kan vi göra vilka trådar som vi vill så länge vi skriver mer än en mening i varje post. Annars e det ju spam 😉

Ja, det verkar som att det lutar mäst åt nej sidan för mig också. Men look on the bright side: Amber var där förra london expo i våras, kanske kommer hon nästa gång också? Då kan vi typ dra ihop ett koolt gäng och åka tillsammans? Det hade varit koolt

Tycker inte ni att vi borde arrangera en Buffy träff till våren/sommaren? Kanske belägra en lokal och ha massa happenings. Vi kan till och med ha Buffy trivia-tävling och typ tävla om vem som kan de onödigaste detaljerna om Buffy? (Om det ens existerar något sånt? All kunskap om Buffy är väl nödvändigt i livet?)

Jo men Melissa kommer ju också bara där!!!!! 😛 Måste träffa henne också 😛

Asså så vi alla träffas feja mot feja? 😛 (klaga på mina små ord 😛)

HA HA.
Jag röstar på att vi officiellt kallar oss Sämskinn Solfjäder, alternativt Buffy Solfjäder! Jag ska till och med trycka upp en t-shirt där det står Buffy Solfjäder på. Hade iof tänkt trycka en där det står "Sunnydale High" men hey, det här funkar lika bra...

Jag tycker att vi kan klappa varandra på axeln. Jag gjorde comeback för nån vecka sen och det har ju varit värsta aktiviteten här sen dess. Bra jobbat, tjejer och killen! 😉

Jaa när jag gick med här i början av augusti hittade jag inga svenskar. Sedan hittade jag Ape och sedan dök det bara upp fler och fler, klart roligt..!

Buffy solfjäder, hehe..

eponinethen said:
Jaa när jag gick med här i början av augusti hittade jag inga svenskar. Sedan hittade jag Ape och sedan dök det bara upp fler och fler, klart roligt..!

Buffy solfjäder, hehe..

Något säger mig att vi har fastnat för Buffy solfjäder 😛

Jag var iaf här lungt första av oss alla 😛 Ett år registerad innan eponinethen och så 😛 Men jag var inte så aktiv innan... Och herregud - jag var hemsk på engelska 😛 Ger minnen kan jag säga 😉 Fast när jag registerade mig var jag mer ett Förhäxad fan än ett Buffy fan men det är jag inte nu... Tycker Förhäxad är tråkigt nu mer med dåligt manus, storyline och skådespel... Blivit så bortskämd med Buffy 😛

Phoebe said:
Något säger mig att vi har fastnat för Buffy solfjäder 😛

Du misshandlar ordet solfjäder.

Fan = Solfjäder.
Sämskinn = Buffy
à„ngel = Angel

Hur som helst, lätt värt att göra en "Sämskinn solfjäder"-knapp på knapp.nu 😉

Eowyn said:
Blivit så bortskämd med Buffy 😛

Att man blir..? Jag kommer aldrig kunna riktigt fastna för en serie igen efter att ha upptäckt Buffy.

Ja jag kom ju sent hit.. och gjorde reklam för sidan på internet så att eudial kom hit (eller?). Jag var ju en sådan lurad människa som trodde att Buffy var töntigt till för mindre än ett år sedan..

eudial said:
Du misshandlar ordet solfjäder.

Fan = Solfjäder.
Sämskinn = Buffy
à„ngel = Angel

Hur som helst, lätt värt att göra en "Sämskinn solfjäder"-knapp på knapp.nu 😉

MOAHAHA! Jag försöker att inte skratta så högt så att hela huset vaknar, men det var en underbar idé! 😀
Man skulle kunna göra om Buffy-loggan till sämskinn solfjäder. Vad à„R sämskinn?

eponinethen said:
Att man blir..? Jag kommer aldrig kunna riktigt fastna för en serie igen efter att ha upptäckt Buffy.

Ja jag kom ju sent hit.. och gjorde reklam för sidan på internet så att eudial kom hit (eller?). Jag var ju en sådan lurad människa som trodde att Buffy var töntigt till för mindre än ett år sedan..

Jag har bara fastnat för en endaste serie som jag fastnat för Buffy och det är Twin Peaks. Men t/p är iof en serie som hängt med sen urminnes tider. Och jag kan aaaaldrig få nog.

Jag var också en lurad människa som trodde att Buffy var töntigt för typ två år sen. Ush, denna hemska tanke... HUR kunde jag? 🙁

BTW: Ska vi fortsätta med veckans avsnitt? Jag tyckte att det var kul.
BTW2: Ska vi inte lära oss varandras namn med en rolig lek? Typ den där då man kastar runt en röd boll till nån och den som får bollen ska säga vad den heter?

doppelgänger said:
"Den forum för Buffy solfjäder från Sverige. Diskutera Buffy och à„ngel på Svenska."

HAHA! Det är translatorn som spökar igen. à…h, jag ääälskar den. Kan vi inte ha kvar beskrivningen sådär? 😀

I just did the best I could. If someone wants to write up something better that's fine.

Buffy Summers said:
I just did the best I could. If someone wants to write up something better that's fine.

Hey Buffy, we just have this uhm, inside joke since Cordelia was here trying her very best to communicate with us in swedish. The "translator" was not you but that website that Cordelia used. Anyway...
I'm not (and I know no one else is) making fun of you. We are very grateful to what we have. Thank you. :bow:

doppelgänger said:
Jag har bara fastnat för en endaste serie som jag fastnat för Buffy och det är Twin Peaks. Men t/p är iof en serie som hängt med sen urminnes tider. Och jag kan aaaaldrig få nog.

BTW: Ska vi fortsätta med veckans avsnitt? Jag tyckte att det var kul.
BTW2: Ska vi inte lära oss varandras namn med en rolig lek? Typ den där då man kastar runt en röd boll till nån och den som får bollen ska säga vad den heter?

Jag älskar också Twin Peaks..! Hur mycket som helst. Men det känns som en annan sak för att dte är en sådan kort serie, och att de inte kommit nya avsnitt på jättelänge osv. Jag har iofs bara sett första säsongen (har dvdn), men jag har hört att den är klart bäst också.

Ja det tycker jag absolut, kanske se något till på söndag?

Jaa ska vi inte starta någon form av lära-känna-varandra-tråd som kan börja med en namn lek av någon slag? heh..

doppelgänger said:
MOAHAHA! Jag försöker att inte skratta så högt så att hela huset vaknar, men det var en underbar idé! 😀
Man skulle kunna göra om Buffy-loggan till sämskinn solfjäder. Vad à„R sämskinn?

Jag skulle gärna vilja göra loggan! 😀 Im Photoshop girl 😛 Men då skulle jag gärna vilja ha lite detaljer så jag inte gör något fel 😛

YES! Idag är det Once More With Feeling! 😀 à„lskar avsnittet! 😀

eponinethen said:
Jag älskar också Twin Peaks..! Hur mycket som helst. Men det känns som en annan sak för att dte är en sådan kort serie, och att de inte kommit nya avsnitt på jättelänge osv. Jag har iofs bara sett första säsongen (har dvdn), men jag har hört att den är klart bäst också.

På ett sätt känns det som att det är synd att det bara finns 2 säsonger av tp men det var är ju ett otroligt bra och skumt slut på serien. Det hade kanske varit överflödigt med tre säsonger? Första säsongen à„R bäst, utan tvekan. Jag har båda hemma (på svcd som jag laddat hem själv) och jag kollar sällan på s2. Har du sett filmen, fire walk with me?

Jag har hela helgen tom och oplanerad. Så jag kan. Vad ska vi titta på då?

JA! Jag vill ha en lära-känna-varandra-tråd. Vi kan ju leka olika lekar. Fast... finns det någon som funkar här på forumet? Typ ett frågeformulär? Namnlekar är så kluriga såhär när man inte kan sitta i en ring och kasta bollar på varandra...

Phoebe, du får gärna göra en logga. Så länge det stär sämskinn soljfjäder.

Ja jag har ju inte sett säsong 2, bara något avsnitt kanske då det gått på tv. à…h, jag undrar om de kommer släppa säsong 2 på dvd någongång.. Jag vet alltså inte hur det slutar även om jag hört lite spoilers.. Jag har faktiskt inte sett filmen, men måste lugnt göra det. Har du sett den?

Vet inte, kanske något från säsong ett igen eller tre kanske..? (à„r inne på att se säsong 3 just nu..)

Ja men vi måste ju köra något som.. Ja men typ fråga frågor och.. Hm, jag vet inte riktigt. Jag är riktigt peppad i alla fall. Bara det är en lek som fungerar även om folk loggar in olika mycket osv, så man inte måste vänta masa på att någon speciell ska hinna svara osv..

Ja gör en logga Phebe! Låter bra.

Jaa Once More, With Feeling idag. Men jag vågar inte se med svensk text.. Eller jag ser nog intà« på det..

Status
Not open for further replies.
Back
Top Bottom