När jag tänker på det tror jag faktiskt inte att jag sett kommentarerspåret till Innocence..(!) Jag gillar ju inte Angel och jag har ganska nyss köpt den säsongen så jag har inte sett det ännu. Det måste jag verkligen göra. Anledningen till att jag gillar Once More, With Feeling och The Body kommentarerna är verkligen bara för att jag gillar avsnitten så mycket och vill veta mer om dem osv.
Grejen är att jag laddade hem avsnitt av Buffy precis hur som helst och såg, vilket var riktigt dumt för allt blev fel. Jag visste allt om Tara och att hon skulle dö osv innan jag såg henne i säsong 4. Men jag blev nog inte så förvånad att Willow var gay (förutom den grejen att hennes förhållande med Oz var så himla fint).
Jag tror att det var i och med det jag insåg att Buffy inte var så mainstream som jag trodde. Så jag gillade det verkligen. (Plus att jag är ett fan av Amber så..)
Ja Anya i The Body är riktigt fin. Men hon är alltid bra, eller det hon säger är ju alltid skönt. Vilka gillar du annars då?
Min favorit är och har alltid varit Willow. Jag är nog ganska lik henne (vill jag tro i alla fall), plus att hon är bara helt underbar. Men sedan gillar jag Anya, Spike (när han är kär i Buffy framförallt), Faith.. Jag gillar de flesta faktiskt nu, har till och med börjat gillar Buffy (vet inte hur det hände, har alltid hatat henne)..
Favoritavsnitten är ju alltså Once More, With Feeling och The Body. Gillar även New Moon Rising, Tabula Rasa, Normal Again, Hush..
Dina då?