The unemployed Swede is back in tha house! Själv slipper man ju allt vad skolfoto och skolutflykter heter.
Wow här vänder man ryggen en vecka och när man kommer tebax så finns det två till, nästintill amöbaförökning.
Måste hålla med majoritetn deprimerande Buffy är bra Buffy. Men det kanske är för att de bästa (enda?) musik montagen (eller montage å montage, bilder till musik) är när det är tragiskt e.g. Buffy lämnar Sunnydale, den i slutet på Grave (bitterljuvt inte helt deprimerande) och Branch låten i TR.
Så på tal om Spike och Buffys vara eller att icke vara, vilka är era favo säsonger för de olika personerna, då ni tycker de är/uppträder bäst?
Buffy säsong 2. Hon va rolig och lättsam, men lärde sig en himla massa saker. Diggar henne särskilt på slutet.
Willow säsong 4. Hon blev lugnt coolare när hon fick high school bakom sig och innan hon blev helt beroende. Man skulle nästan kunna säga säsong fem, men junkie fasonerna fins nästan där. Jag tyckte verkligen illa om när hon blödde näsblod i Blood Ties, vet inte varför men jag uppskattade det inte.
Xander Svårt men han växer ju hela tiden. Men jag måste nog säga säsong 7, ansvarsfull och lugn, mogen.
Dawn Lugnt säsong 7, man slapp allt gnäll.
Giles säsong 3. Han va fortfarande tönt coola tweedsnubben, men han fick släppa loss lite när Wesley kom å va ännu mer av a stick in the mud.