Svenska Buffyfans

Status
Not open for further replies.
Ben är helt okej.. Jag tror att jag gillade honom från början, men jag gör inte riktigt det nu..

Från avsnitten vi ska se menar du? Ja så kan man ju göra.. fast hur får man in en bild på den scenen på datorn..?

Ja det blir lite skoj. Nån som har en bra fri email som inte är hotmail.

Ben inget fel på honom han har haft en tufft liv å så, men han känns nästan mer omänskilig än vad Glory gör på slutet.

Japp. Under den första submit-reply knappen så finns det en ruta som heter "additional options", med en knapp som heter "manage attachments", tryck på den så tror jag du kommer på resten själv.

eudial said:
Japp. Under den första submit-reply knappen så finns det en ruta som heter "additional options", med en knapp som heter "manage attachments", tryck på den så tror jag du kommer på resten själv.

Ok, jag visste inte. Tackar.

Jag älskade Forever! 😀 Angel kom och det var en über bra Bangel scen 😉 Tyckte att Spike var jättesöt när han kom med blommor till Joyce och sen att han hjälpte Dawn med att försöka återuppväcka Joyce! 😀 *mycket sött*

Fatta: jag såg Seeing Red igår och det var ett svinbra avsnitt bortsett från tja... Spike/Buffy scenerna 😛

Tja, vad är det ni håller på och kokar ihop?
Jag läste lite i början av tråden, men slö som jag är orkade jag inte läsa igenom 5 sidor.
Vad det än är, är jag iaf på och hjälper gärna till 😛

Appropå communities, jag hänger på Qruiser mäst och där är vi 365 pers i den största Buffy-klubben. Där hänger det gott om fanatiker 🙂

doppelgänger said:
Tja, vad är det ni håller på och kokar ihop?
Jag läste lite i början av tråden, men slö som jag är orkade jag inte läsa igenom 5 sidor.
Vad det än är, är jag iaf på och hjälper gärna till
Vi ska kolla på två avsnitt i veckan och snacka om dem i en annan tråd, ikväll ska vi diskutera de två första avsnitten klockan 8, eller halv åtta?? Ilken tid var det?

eponinethen said:
Vi ska kolla på två avsnitt i veckan och snacka om dem i en annan tråd, ikväll ska vi diskutera de två första avsnitten klockan 8, eller halv åtta?? Ilken tid var det?

Det låter koolt. Du menar två första avsnitten i säsong 1?

Så... Vad tyckte ni om Tough Love? Jag älskade avsnittet! 😀 Go Glory (och Tara!) *dansar* Det var bara hur bra som helst. Jag älskar när Tara ser Dawn och säger: "Oh it's so pure! Such pure green enegry!" (eller vad det var) och hur Glory tittade på dem. Det var prislöst! 😀

Jag gillar det.. Jag gillar när Tara är sådär och Willow tar hand om henne, åh. Det är sorgligt. Gud vad fort det gått att visa säsong 5, nu är det väl snart säsong 6 antar jag..?

Det är jättebra scene när Tara är så där och så... Den är lixom... på nått sätt... så... jag vet inte hur jag ska beskriva det.

Ja, säsong 5 går ruggigt fort... Eller det kanske är för att vi har skoj när vi ser det? 😛

Status
Not open for further replies.
Back
Top Bottom