eponinethen
Majk
Musiksmak? : Lyssnar mest på olika soundtrack. Men annars just nu: Portishead, Loop Troop, Patti Smith tex.
Favoritmat? : Indisk vegetarisk mat..
Hund eller katt? : Katt absolut.
Hatar följande över allt annat? : Situationer då jag känner mig liten och betydelselös osv.
à„lskar detta över allt annat? : Situationer då jag trivs och har trevliga människro kring mig osv.
Jag är galen i... Eh, internet..? (Och film och Buffy då)
Jag erkänner att... Jag har världens sämsta självförtroende (men håller på att bygga upp..)
Om jag hade tre önskningar...
1. Jag vill blir rik, nu, så jag kan plugga allt jag vill
2. Att bli värsta bra skådisen eller regissören
3. Att jag kunde skitbra engelska
Det värsta med mig är... att jag är sämst i sociala sammanhang (inte sådant man ska berätta)
Jag skulle också vilja säga att... Jag är trött nu och ska sova men gillar den här sidan och vårt svenska gäng.
Favoritmat? : Indisk vegetarisk mat..
Hund eller katt? : Katt absolut.
Hatar följande över allt annat? : Situationer då jag känner mig liten och betydelselös osv.
à„lskar detta över allt annat? : Situationer då jag trivs och har trevliga människro kring mig osv.
Jag är galen i... Eh, internet..? (Och film och Buffy då)
Jag erkänner att... Jag har världens sämsta självförtroende (men håller på att bygga upp..)
Om jag hade tre önskningar...
1. Jag vill blir rik, nu, så jag kan plugga allt jag vill
2. Att bli värsta bra skådisen eller regissören
3. Att jag kunde skitbra engelska
Det värsta med mig är... att jag är sämst i sociala sammanhang (inte sådant man ska berätta)
Jag skulle också vilja säga att... Jag är trött nu och ska sova men gillar den här sidan och vårt svenska gäng.