doppelgänger said:Jorå, nu är du Oz med hela sämskinn solfjäder. Könsbyte? 😉
helst inte... transvestit kanske...? 😛 lol
doppelgänger said:Jorå, nu är du Oz med hela sämskinn solfjäder. Könsbyte? 😉
eudial said:Sh!t! Såg inte detta första gången jag skummade igenom allas svar, men jag gick ju där 4:an-7:an. Fast jag hoppas nästan att vi inte gick i samma klass. Var hur omogen som helst då =(
doppelgänger said:Men grundskolan är ett skitsystem. Och lärarana brukar inte vara så himla smarta. Jag har blivit behandlad som skit stora delar av mitt liv för att jag har varit väldigt disträ och omotiverad. Men jag insåg för ett tag sen att det inte var mitt fel men deras. Jag tror att jag helt enkelt var för smart för skolan. Och jag tror att många som du och jag är det. Se bara på oss nu 🙂
eponinethen said:Va???! Okej vem är du?!! Antagligen gick vi i samma klass. Men seriöst jag heter Johanna ju gick jag i din klass eller? (Ok det finns en Johanna i varje klass på denna skola men, heh..)
Seriöst så är skolan tusen gånger bättre när man börjat högstadiet = nian. Nian-tolvan är hur bra som helst, helt underbara lärare osv. (lite mycket plugg kanske..)
Kanske att man blir dissad av vissa om man går på friskolor, av töntar som tror att man är dum i huvet och riktigt efter om man går på waldorf.. Men sådana umgås inte jag med..
neonlight said:Johanna, eh jag blev medlem här nu.
hah, förlåt det kanske är ditt territorium, but I just had to find out what the fuss was all about.
eponinethen said:Japp, bling bling var det! Heh, och slutty girls.. Riktigt jättekul var de, hehe.
Waldorf är en friskola.. Som finns över typ hela världen, fast min är den bästa (jag är seriös).
Eeeh, som eudial sa "alla är fula som stryk". Men de är naturligtvis var och ens val om de vill lägga upp ett foto.. Det är bara det att jag verkligen tänker att alla ser ut som sina avatars.. Jessica som Dawn, Emelie som Buffy osv.. (Jag tänker tom att jag ser ut som Faith..) .. och Carolina är tecknad..
eudial said:Verkligen liten värld (klysch-varning). Heter Viktor. Har ett namnminne som en senil guldfisk med althzeimer och galna ko-sjukan. så vi kan säkert ha gått i samma klass
doppelgänger said:à„r det bara jag som är nyfiken på den nya medlemmen? Johanna... do you care to explain? 😉
Phoebe said:Haha 😛 Så vad ser jag ut som? 😛 Angel eller? *haha*
eponinethen said:Min klasskompis Bahja som inte är ett Buffyfan men jag tror att jag fått henne intresserad (?). Hon diggar Spike för att han är het, hehe. Var snälla mot henne 🙂
doppelgänger said:Hur kommer det sig att alla här bor i västerbotten/norrbotten? à„r det för att vi här i norrland har utomordentlig smak?