Lära känna varandra

Status
Not open for further replies.
HAHA!!! Jag är en Buffyrulv! 😛 HAHA! (klaga på min humor säger jag bara 😉)

doppelgänger said:
Jag har svaret på den krångliga frågan. Inte nog med att Sofie ser ut som Angel, hon har också dubbla personligheter och ser ut som Buffy en gång i månaden när det är fullmåne.

Jaaaaha. Ok, heh..

Så det var ingen som ville posta ett foto då? (Tror att jag blev nedröstad där..)

Jag röstade på Ja. Ska jag börja? à…h, nu blir det svårt. Jag har ju inga nya bilder då jag ser bootylicious ut.

doppelgänger said:
Hur kommer det sig att alla här bor i västerbotten/norrbotten? à„r det för att vi här i norrland har utomordentlig smak?

Ja, det är det! hehe... 😛

Min teori är att det beror på all snö på vintern. Sitter man hellre inne och ser på buffy än att gå utomhus när det är -20 C utomhus? Ja.

eudial said:
Min teori är att det beror på all snö på vintern. Sitter man hellre inne och ser på buffy än att gå utomhus när det är -20 C utomhus? Ja.

Låter logiskt men jag blev Buffy-beroende i våras.. och var mest beroende i somras..

Favoritplagg: Ingen just nu, gillar inte mina kläder, less på dem.
Hatar följande offentliga människor: Ingen.. Känns för töntigt att säga typ Bush för jag är less på att säga sådant..
Favoritkaffe: Cappucino
Favoritte: Det som Johan Svensson gör till oss på stenhuggningen.
Favoritalkoholhaltigdryck: Jag är töntig och säger cider idag, lite less på öl..

Favoritplagg: Nördigt nog samlar jag på kepsar
Hatar följande offentliga människor: Men bush är förvisso värd att hata?
Favoritkaffe: Jag kan inte dricka kaffe.. får ont i magen (följden av att överkonsumera koffeinpiller)
Favoritte: Lady Gray
Favoritalkoholhaltigdryck: à–l öl öl. Och JD&Coke (sägs vara Faiths favorit drink)

Favoritplagg: öhm... inge speciellt tro ja...
Hatar följande offentliga människor: ingen jag kan komma på...
Favoritkaffe: typ med mycket mjölk och socker... dricker inte kaffe så väldigt ofta...
Favoritte: Vet inte va det heter, men vi brukar ofta ha det hemma... lakritste är gott förresten...
Favoritalkoholhaltigdryck: jag dricker inte... förutom sån där cider med minimalalkoholhalt...

Jag vet inte exakt hur många kepsar jag har. Men snygga kepsar har jag typ 10 stycken. Fula kepsar har jag i massor. Min favorit är en spice girls keps.

Jag vågar inte börja 🙁

doppelgänger said:
Jag vet inte exakt hur många kepsar jag har. Men snygga kepsar har jag typ 10 stycken. Fula kepsar har jag i massor. Min favorit är en spice girls keps.

Jag vågar inte börja 🙁

Ok.. hm.

Ja men fula gills ju med, typ..

Okej för att inte det här ska stanna av så.. börjar väl jag då..

Jag i somras - jag säger ju att jag ser mycket yngre ut än jag är.. jag ser ut som ett litet barn, heh.. à„ven att jag har sol i ögonen och konstiga skuggor i ansiktet.. kanske borde tagit ett annat foto men jag har väldigt få som alls går att visa för folk.. eh..

Men om ingen annan postar ett foto inom den närmaste framtiden så tar jag bort mitt kort och skäms i alla evighet.. så jag hoppas att ni gör det.. postar foton that is..

(Okej nu är de kväll säger vi så nu tog jag bort den..)

Johanna: Nice hair 😉 På minner lite om Willows/Aly's hår.. 😛 Du ser inte Sà…à… ung ut.. Jag ser typ ut som ett skelett som är typ 11 år 😛 Ruggigt kort är jag med 😛

varför ska du skämmas? 😛

Mörka hemligheter? Eh.. får fundera på det..
Om du och hela BtVS-casten satt på en sjunkande båt, och du bara kan rädda 2, vilka skulle det vara? Amber och Eliza. Men även Alyson, jag kan inte välja bort henne det går inte.

(Jag hatade alltid när man skulle svara på den frågan när det gällde typ "du får rädda två i klassen", jag menar jag tar åt mig när folk inte vill rädda mig utan låter mig drunkna..)

Status
Not open for further replies.
Back
Top Bottom