Skitsnack: The next generation

Status
Not open for further replies.
eudial said:
Gjorde en liten mini-knapp.
samskin.png

Underbar! Den var verkligen häftig 🙂

Eowyn said:
Kate är bara ganska irreterande. Hon är bra när hon är borta från Angel men när hon är med honom... *ursch* Kate är väl ganska OK men..

Jag älskade scenen igår när Kate sa "Someone's got a crush.." när hon pratade med Cordy och Doyle 😀 *love Doyle*
Nej, ja gillar inte Kate. kunde de inte hittat nån bättre! Hon ä bara så jaa... typ vanlig å tråkig, hon kan få försvinna elle nåt. Angel behöver nån som ä mer rolig och bra. Doyle däremot han är bra, jag gillar nog honom bara för hans härliga dialekt! Men jag har inte blivit helt fäst vid Angel, de e bra men inte så mycke mer. Hoppas få se lite mer buffy karaktärer snart!

Hej, vad roligt att du postar här, välkommen till Sämskinn Solfjäder.

Jag tycker faktiskt att det känns mest skumt när BtVS-karaktärer hälsar på i Angel, det vi sett hittills i alla fall, som Oz. Däremot vill jag också gärna få dit tex Wesley.. och Faith så klart iofs. Mest längtar jag tills Fred kommer, vet inte varför jag fått för mig att jag kommer gilla henne så mycket..

eponinethen said:
Hej, vad roligt att du postar här, välkommen till Sämskinn Solfjäder.

Jag tycker faktiskt att det känns mest skumt när BtVS-karaktärer hälsar på i Angel, det vi sett hittills i alla fall, som Oz. Däremot vill jag också gärna få dit tex Wesley.. och Faith så klart iofs. Mest längtar jag tills Fred kommer, vet inte varför jag fått för mig att jag kommer gilla henne så mycket..

*lol* Det är enkelt - Fred är bäst 😉

På söndag är det i alla fall IWRY *gråter floder* Och efter det Hero. Jag kommer vara en mess i veckor... Iaf, vad har ni gjort i veckan?

Jag fick mina böcker i torsdags! Och igår redovisade jag mitt årsarbete, det gick väldigt bra faktiskt trots att jag nästan började gråta från början, när jag skulle läsa en dikt... Och sedan grät jag massor, för Frida kom efteråt och grät helt otroligt mycket för att hon försovit sig och missat min föreläsning, så jag grät för att hon var så fin och brydde sig så mycket. (Jag läste tex en text om henne.)
Igårkväll skulle vi ha fest för att fira att årsarbetena var över, vi hade ingenstans att vara och tillslut sa pappa att vi kunde vara här, hos mig, vilket var riktigt sjysst och bra och kul. Tills jag blev för trött och full och nästan somnade, men eh folk verkade ha kul i alla fall.. Eh det var min vecka (tor-lör).

Igår vad jag på fyndmarknad. Köpte 15 st star trek comics från usa, en star wars bok (allra första upplaga) och ett return of the jedi spel... ett såntdärnt game n watch aktigt...

Fick just syn på hur mycket vi postat! Snart 1500 inlägg! Mycket mer än i de andra 'International-forumen'...! 😉 Vilket betyder; Sämskinn Solfjäder rox! 😀

Ja för fanken, Sämskinn Soljfäder rox! 😀

Men det är sjukt mycket, 1500. Vi borde sätta upp ett mål eller nåt. Fast utan att spamma såklart. Eh, då funkar kanske inte mål för då är spamming oundvikligt.... la laa

Ett exempel vore att man ingick ett avtal (så att säga) att vi tittar in varje dag (om möjligt) och då skall posta ett Buffy/Angel relaterat inlägg och ett OT inlägg.

Warlock said:
Lite 'meta' varning, just nu diskuterar vi en diskussion :rolleyes0

à–h, Meta² blev det ju eftersom vi nu diskuterar att vi diskuterar en diskussion. Eller Meta³ till och med nu när jag börjar babbla om att vi diskuterar en diskussion om en diskussion. :rolleyes0

Fast med tanke på hur meta BtVS ofta är så är det ju rätt passande. Fast om ni börjar anta ett Habermas perspektiv på serien så kommer jag hem till er och lämnar laddade armborst nära era katter.

Warlock said:
Fast med tanke på hur meta BtVS ofta är så är det ju rätt passande. Fast om ni börjar anta ett Habermas perspektiv på serien så kommer jag hem till er och lämnar laddade armborst nära era katter.

:rolleyes0
Det kanns som om jag har missat en del.

Ah, jag såg just på Chosen med kommentarer, jag hade nog faktiskt inte gjort det förut, pga att det är slutet osv.. inte förstöra osv. Men i alla fall, gud, jag grät trots att Joss satt och skämtade och pratade genom hela avsnittet. Och jag var helt förstörd, som om jag just fått reda på att det var slut.

Status
Not open for further replies.
Back
Top Bottom