Nej, ja gillar inte Kate. kunde de inte hittat nån bättre! Hon ä bara så jaa... typ vanlig å tråkig, hon kan få försvinna elle nåt. Angel behöver nån som ä mer rolig och bra. Doyle däremot han är bra, jag gillar nog honom bara för hans härliga dialekt! Men jag har inte blivit helt fäst vid Angel, de e bra men inte så mycke mer. Hoppas få se lite mer buffy karaktärer snart!Eowyn said:Kate är bara ganska irreterande. Hon är bra när hon är borta från Angel men när hon är med honom... *ursch* Kate är väl ganska OK men..
Jag älskade scenen igår när Kate sa "Someone's got a crush.." när hon pratade med Cordy och Doyle 😀 *love Doyle*
eponinethen said:Hej, vad roligt att du postar här, välkommen till Sämskinn Solfjäder.
Jag tycker faktiskt att det känns mest skumt när BtVS-karaktärer hälsar på i Angel, det vi sett hittills i alla fall, som Oz. Däremot vill jag också gärna få dit tex Wesley.. och Faith så klart iofs. Mest längtar jag tills Fred kommer, vet inte varför jag fått för mig att jag kommer gilla henne så mycket..
Warlock said:Lite 'meta' varning, just nu diskuterar vi en diskussion :rolleyes0
Warlock said:Fast med tanke på hur meta BtVS ofta är så är det ju rätt passande. Fast om ni börjar anta ett Habermas perspektiv på serien så kommer jag hem till er och lämnar laddade armborst nära era katter.