Skitsnack: The next generation

Status
Not open for further replies.
Låter bra Eowyn. Men alltså ska vi ha långa svaren i postarna där eller typ länka från posten till ett ställe där svaren står? Uh, det kanske låter för krångligt iofs. Men iofs skulle man ju kunna ha en tråd med FAQ-frågor och länka till svaren som är i en annan tråd, heh. Okej jag överdruver I guess... Någon som är peppad på att starta tråden? Annars har jag inget emot att göra det och skriva svar osv, om ingen har något emot det vill säga.

Hehe, okej, träff i Umeå, meen från och med NU pratar vi om det i Sämskinn-träff tråden: Länk

Ja, Serenity.. Dammit jag är inte i Sverige när den har premiär.. fast iofs, det betyder ju: yay, jag behöver inte se den med svensk text, heh... (Annars kan ju alla komma till London och så kan vi se den tillsammans på premiären där? 😉 )

Hm, jag tycker det verkar enklast med frågorna och svaren på samma ställe, såvida ingen tänker skriva en lång uppsats som svar..

Heh, shees, svensk text tänkte jag inte på.. när har den premiär i England då? 😉

Ouah, nu blev jag sådär trött så jag bara satt och stirrade på skärmen utan att förstå varken vad jag eller någon annan skrivit, men jag återhämtade mig, dock så tror jag det är dags att gå och lägga sig.. pust. Godnatt.

Att se Serenity tillsammans är en bra idé, men vi kanske inte behöver se premiären? Skulle vara kul om alla kunde se samtidigt. *sticker över till träff-tråden*

Nu kommer jag i alla fall vara borta i ett par dagar så skriv inte för mycket 😉 Jag vill kunna hänga med senare 😉 Nu måste jag skynda mig....

Vi kan ju iofs se Serenity på jullovet typ? Eller i December då..? Heh..

Nej okej, vi ska inte skriva för mycket så att du inte känner dig utanför när du komemr tillbaka Emelie 😉

Hey, sedan tycker jag att vi ska tvinga alla Sämskinn *host*Time Bomb*host* att skaffa LJ så kan vi även ha en Sämskinn-grupp på LJ så att vi kan värva medlemmar etc 😀 Vad sägs om det?

Okej om ingen säger emot så startar jag kanske en FAQ tråd i kväll då? Fler exempel på frågor får gärna tillkomma men kan ju uppdateras senare I guess..

Ja verkligen, om vi kan se Serenity tillsammans på jullovet så skippar jag premiären verkligen, det vore så himla roligt att se den tillsammans!

Jepp, vi lovar att inte skriva allt för mycket. vill ju inte att någon ska hamna utanför 😉

*host* Okej då kanske ska skaffa en LJ. Men då tycker jag att ni får tycka till om mitt nypåkomna nick som jag kanske ska använda, kan man kalla sig för Joamna?

Starta en FAQ tråd du, jag säger inte mot iaf, jepp.. kan man inte fixa på något vis så att den går att uppdatera även efter att edit knappen försvunnit? iaf att någon av oss kan, kan väl snacka med nån mod?

Fick en riktigt skumm ide, ifall Buffy skulle gifta sig med Spike - skulle Buffy heta "Buffy the bloody" eller skulle Spike heta "Spike Summers"?

Jo det går väl men... jag tror inte de skulle idas uppdatera åt oss.. Dammit min dröm är att bli mod för detta forum 😉
Okej, jag ska starta en sådan tråd och fråga om de kan spika den..

Yay för din LJ Time Bomb. Om jag startar ett community där joinar ni då? Heh (ja jag är besatt, duh)... eudial har du LJ?

Hm, jag tänker att Spike skulle väl byta till William..? Fast kanske inte. "Buffy the Bloody" låter ju riktigt bra, heh, hoppas någon tar det som username snart...

Yay, ditt tjatande gav resultat tillslut Epo 🙂 Klart vi joinar communityt!

Buffy the Bloody lät verkligen absurt.. 😀 Fast Spike Summers.. hm. Willam Summers funkar kanske bättre.

Insag forresten en sak om Giles idag ... under all tweed ar han ju riktigt cool =D

Forresten, varfor har de en bur i skol-biblioteket egentligen? 😵...

(irriterande att inte kunna editera -_-)

Gah, Time Bomb, jag kan inte ens försöka förklara hur rädd jag blev när jag gick in i Locales-tråden och såg din post! Heh, grejen är att jag trodde att det var jag. Den avataren som du har nu hade jag mina första månader (kanske fyra sådana) på BB, och jag har aldrig sett någon annan som har den så jag har alltid tänkt att det är "min" eller "jag" på något sätt, heh. Så jag blev lite freakad när du hade den, men iofs ser vi ju tydligen väldigt lika ut så =)

Jag har också funderat på det med buren.. Men är inte det för de "farliga" böckerna..? Typ de gamla/viktiga/fina/magiska etc... Fast det jag tyckte var skumt var att de låste in en vild werewolf bland all dessa fina saker och att han inte rev sönder dem.

Haha, har du inte insett förut att Giles är cool? Jag (Willow-ig som jag är) hade värsta crushen på honom 😉

eudial said:
Forresten, varfor har de en bur i skol-biblioteket egentligen? 😵...

Det har jag alltid undrat också, de har ju nån slags inkast där, alltså för tillbaka lämning av böcker, om det kanske skule vara för det av nån anledning, så att ingen skulle sno de tillbaka lämnade böckerna, fast man kan ju lika gärna sno de ur hyllan annars.. hm.

Klart Giles är cool, han är coolast, jag vill ha en Giles.

Epo: Heh, va sjukt. Jag förstår att du blev skrajj då 😉 Jag tycker att det kan kännas lite sådär med avatarer, speciellt på såna här ställen där man bara har några att välja mellan, också kopplar man verkligen ihop någon med en avatar så en dag så är det någon annan som har den.

Om Buffy gifte sig med Spike (över min döda kropp!) så skulle hon nog heta Buffy Pratt om hon inte behåller Summers eftersom jag läste någonstanns att Spike's efternamn är Pratt - fast jag vet inte. Jag läste det på LJ så jag har inte en pålitlig källa.

Att se Serenity på jullovet verkar som ett jätterolig idé - fast det är bara jag 😉

Om det kom en Sämskinn Solfjäder community skulle jag såklart bli med. blir det /community/samskinn så eller?

Giles är ganska häftig men det är synd att man inte får se så mycket av honom. Han verkar vara en av de få karaktärer som är med hela tiden men ändå inte... om ni förstår vad jag menar. Lite (fast inte helt) som Shepard i Firefly [fast Shepard är mer intressant].

Hm Pratt, hette han det som levande då alltså?

Mm håller med om Giles och Shepard att man märker att det är mer med dom än vad man först ser. Speciellt Shepard.. undra om man får se mer i Serenity? Ahh jag är jättesugen på att se den nu, jullovet it is then! 😀

Jag gillar inte att flera kan ha samma av... Det förvirrar, heh...

Hehe, jag vet inte, jag vet ärligt talat inte hur man startar ett LJ community eller grupp eller whatever, meen, jag ska försöka okej? 😉

Hehe, jag gillar inte Shepard ärligt talat, Giles är tusen gånger coolare juh..

Btw: Jag hatar Connor.. (Så, nu var det sagt 😉 )

Hehe, ja verkligen förvirrande.

Jepp gör ett försök med ett community, finns säkert nån man kan fråga annars.. om det inte går. Men det gör det nog 😀

Ja Giles är mycket coolare än Shepard, men Shepard döljer något speciellt och det gör mig lite nyfiken..

Var kommer all denna Connor ilska från helt plötsligt? Inte för att jag är nåt fan heller iofs..

Shepard är häftig men Giles är Giles 😛 Shepard har också den där big dark secret fast det är nog att han var typ general eller någonting för the Alliance.

Connor-hat? Connor är ju underbar *kär* Me love Connor. Hans storyline i säsong fyra var hemskt intressant 🙂

Såg att du startade ett LJ community Epo, bra, jag har ansökt om medlemsskap nu.

Blah, jag orkar inte riktigt gå till jobbet idag. Vill bara vara hemma i soffan.. och innan jobbet måste jag åka förbi en kompis och hämta massa saker som jag glömt hos henne men jag tror inte jag hittar dit.. suck.

Den enda versionen av Connor jag gillar, är den i säsong 5. Well, bebis-versionen är väl okej även I guess..

Ja jag har startat ett LJ community och Fran ska styla det snart så det blir fin-fint 😉

Jag vet inte, jag gillar inte Shepard.. Den enda karaktär jag riktigt gillar är Kaylee.. Och Mal =)

Heh bebis-Connor gör att man får se en väldigt löjlig Angel emellanåt iaf 🙂

Jag gillar inte Kaylee så mycket, inte ogillar men hon är inte så intressant för mig. River gillar jag mera.. oh yea. Och Mal, gillade inte honom först men han liksom växer på en, like a chia pet 😉

Status
Not open for further replies.
Back
Top Bottom