eponinethen
Majk
Låter bra Eowyn. Men alltså ska vi ha långa svaren i postarna där eller typ länka från posten till ett ställe där svaren står? Uh, det kanske låter för krångligt iofs. Men iofs skulle man ju kunna ha en tråd med FAQ-frågor och länka till svaren som är i en annan tråd, heh. Okej jag överdruver I guess... Någon som är peppad på att starta tråden? Annars har jag inget emot att göra det och skriva svar osv, om ingen har något emot det vill säga.
Hehe, okej, träff i Umeå, meen från och med NU pratar vi om det i Sämskinn-träff tråden: Länk
Ja, Serenity.. Dammit jag är inte i Sverige när den har premiär.. fast iofs, det betyder ju: yay, jag behöver inte se den med svensk text, heh... (Annars kan ju alla komma till London och så kan vi se den tillsammans på premiären där? 😉 )
Hehe, okej, träff i Umeå, meen från och med NU pratar vi om det i Sämskinn-träff tråden: Länk
Ja, Serenity.. Dammit jag är inte i Sverige när den har premiär.. fast iofs, det betyder ju: yay, jag behöver inte se den med svensk text, heh... (Annars kan ju alla komma till London och så kan vi se den tillsammans på premiären där? 😉 )