• Thank you for visiting Buffy-Boards. You obviously have exceptional taste. We just want you to know that:
    1. You really should register so you can chat with us!
    2. Twelve thousand people can't be wrong.
    3. Buffy-Boards loves you.
    4. See 1 through 3.
    Come on, register already!

Skitsnack: The third generation..?

I know, jag vet inte hur vi ska få hit mer folk igen, hmm..

Jag köpte anyways ett Buffy (& Angel) magazine the otehr day. Och jag måste nästan börja prenumerera på detta magazine, det är ju helt underbart att läsa bara om Buffy relaterat stuff, gah :)

Joamna

frak
Ja bra fråga, alla försvann ju igen..

Oh jag ska också snart få en tidning, är ju Buffy fanclub medlem nu, men första utskicket har blivit lite försenat, men det ska komma snart sa dom, yay!

Warlock

Townie
à„r lite för lite diskussioner kring serierna för min del just nu. Får vi igång lite mer sånt så skriver jag mer.

Ja okej, men det är nog tidningen jag har då. Men en låång interview med Amber =)

Jag funderar på att starta en tråd (stakad) med fakta om Whedon/btvs/etc-relaterade serier i Sverige. När de visas etc, skulel det vara ok tycker ni?

Joamna

frak
Oh schysst, jag fick just se vad det var jag skulle få för grejjer iaf, tröja mm. Tycker iofs att den tröjan du har Epo är snyggare men den här var inte helt fel heller..

Det låter som en bra grejj. Jag har funderat på nåt sånt liknande, typ en tråd där man bara skulle kunna posta då man ser att nån av BtVS skådisarna ska vara med på svensk tv i nån film eller intervju eller så.

Okej, jag postar en tråd som är staked men inte låst, så folk kan tipsa om saker och så ändrar jag infon in första posten typ varje dag, ok? Jag startar en tråd nu och ni kan ju alltid komma med tips eller åsikter etc om hur det ska vara format. Men jag vill göra en hyfsat ordnad sådan, typ.

Heh, jag tycker också min tröja är snyggare men det där kiten ser iaf råskysst ut, med småsakerna etc, yup :)

Joamna

frak
Great epo! ska kolla tråden nu..

Mhm.. oh snart får jag massa småsaker, ska kanske göra en hylla bara med Buffysaker, lite som ett altare, med ett foto på Joss i mitten med ett ljus framför :D

Haha, jag hade ju en sådan hylla, med DVDerna, böckerna och så. Men affisherna och dockorna på väggen kring, men det såg du säkert när du var hos mig :) Hih.

Idag såg jag Serenity, gah, lalala.

Men kommentera om den tråden, för jag hade verkligen inte mycket att säga. What about Tru Calling? Visas det? När?

Joamna

frak
Japp, jag såg din hylla :) Den var underbar..

Nej jag har inte så mycket att lägga till tråden heller.. hm. Jag kollar upp Tru..

EDIT: Hahaha, hittade den här sidan då jag skulle kolla Tru Calling, läs bildtexterna..

JollyApe

None for you!
Hihi det kanske bara är jag som har dålig humor, men jag fan det ganska underhållande. Väldigt cheesy, men ack så skoj.

JollyApe

None for you!
"Om du var död och Eliza dök upp, skulle du också vakna."

lol, vad kan ja säga humor på hög nivå.

Joamna

frak
Haha, jag håller med. Men det är fortfarande helt bisarrt att de lagt ut det på hemsidan..

Joamna

frak
Ja verkligen. Det måste ju ha börjar som ett skämt eller nåt. Ingen kan ju skriva sådär på allvar, heh, eller nej rätt obvious kanske. Men gah, jag är lite nyfiken på personen som skrivit det nu ju..

JollyApe

None for you!
Ja det är säkert nån som hade lite tråkigt och inte räknade med att nån faktiskt skulle kolla på sidan.

Men jag kan så relatera för ibland av nån konstig självdestruktiv anledning kan jag bli likadan när jag skriver prov eller uppsatser. Man slänger in nått sjukt bara för att det kändes rätt just då.

Top Bottom