• Thank you for visiting Buffy-Boards. You obviously have exceptional taste. We just want you to know that:
    1. You really should register so you can chat with us!
    2. Twelve thousand people can't be wrong.
    3. Buffy-Boards loves you.
    4. See 1 through 3.
    Come on, register already!

Skitsnack: The third generation..?

Joamna

frak
Mhm, lite som senaste HIMYM avsnittet jag såg..

Ah okej. Jo det kan jag förstå..

Joamna

frak
[generalization mode=on]Varför svarar alla vuxna människor alltid i mobiltelefonen med båda händerna samtidigt som dom stirrar förvirrat på den?![generalization mode=off]

[generalization mode=on]Varför svarar alla vuxna människor alltid i mobiltelefonen med båda händerna samtidigt som dom stirrar förvirrat på den?![generalization mode=off]
Wow, jag hade totalt missat denna post. Men det är sant, min mamma gör så, haha. Inte mina andra föräldrar för de är mer tekniska och jobbar med telefoner (iaf pappa). Men mamma svarar så, hihi.

Joamna

frak
Det är ett mysterium det där, och ser otroligt roligt ut också.

Oh Sin City, jag har faktiskt inte sett den än, och jag skäms :/

Joamna

frak
Jag har förstått det, och aldrig trott nåt annat egentligen, bara det med tiden.. och det finns så mycket jag vill se. Men det kommer.

Det var skumt. Jag kommer alltid se henne som ett barn typ. Men det kanske var det som var meningen. Det var kul hur många superkända skådespelare som dör upp trots att man knappt kunde se att det var dem pga "färgerna" (eller the lack there-of)...

JollyApe

None for you!
Hihi nån som sett den där sketchen med henne och Will Ferrell om folk som tycker om att hålla sina egna bröst. I know it sounds strange, men ganska underhållande om du sett vad jag menar.

Speaking of Sarah Michelle Gellar jag är i en L Word fas just nu och hur coolt är det inte att Jennifer Beals är en skitstort fan av BtVS och hennes om hon fick välja gästspelare favorit skulle vara Sarah Michelle eller allihopa från BtVS. That's just cool.

Joamna

frak
Hehe, ja jag har sett den sketchen, den är helt klart rolig.

Mhm, det är coolt verkligen.

Yup, har sett den även, mhm, heh..

Nä? Det visste inte jag, satan vad coolt.. Det vore ju helt underbart.. Eh.. Eliza.. Eh... Stop thinking... Bad thoughts.. Nah..

JollyApe

None for you!
omg jag hade inte ens tänkte på ED jag bara tänkte på det main cast, men wow jag vill se Eliza i the l word, that would rock em sock em.

Eller iafl en lite cameo av Joss igen han va ju så söt i Veronica Mars.

Seriöst jag vet inte om jag skulle klara ED i L Word. Too much for me to handle.. eheh.. (För att inte nämna.. ED och SMG som guest starring gay par, geeze.. Fuffy irl eller nåt, uh..)

Joamna

frak
Eh heh, har ju inte set L Word nåt än, men.. man kanske ska göra det nu, om det är de här personerna som ska guesta.. ;)

Varför tar allt så lång tid på morgonen?

Joamna

frak
Gah, ingen aning. Men det är ju inte så länge kvar nu tills de börjar sända.. jag ska säga det till alla!

Seriöst jag vet inte om jag skulle klara ED i L Word. Too much for me to handle.. eheh.. (För att inte nämna.. ED och SMG som guest starring gay par, geeze.. Fuffy irl eller nåt, uh..)
Hahaa, Epo, du är så jävla klockren :D

Men seriöst, ED i L Word hade varit helt underbart. Jag hade parat ihop henne med Alice eller Shane. Fast nästan helst Shane, det hade varit überkoolt.
Fast sen hade det varit koolt med vem som helst från BtVS i L Word egentligen... Typ Amber eller SMG. Oh.

Top Bottom