Skitsnack

Status
Not open for further replies.
Oh, spännande

Idag kom jag att tänka på en paring som inte är så vanlig; Fara, Faith/Tara hehe.
Vill skriva nåt men kan inte komma på vad...

Du får gärna skriva en challange om du vill.. 🙂

Hmmm Okey.. en Tara/Faith till dig... 😛 Kommer bli svårt eftersom jag kan inte se de två tillsammans 😛

Rating: PG-13 eller R
Timeline: Efter 'Wrecked'
Summary: Tara får höra vad Willow har gjort med Dawn och så och blir förkrossad och lite arg. Faith kommer från LA. En demon manipulerar sina offer och alla tror att det är Faith som har kallat den dit (utom Willow som tror att det är Tara)

Faith ska säga: "Always such a warm welcome..."

Tara ska säga: "I'm so sick of this ****... Goddess, it didn't work... I can't swear!" 😛

Aaah. Det var en knepig en! Jag ska sätta igång och spåna lite..
Tack 🙂

ps. Spelar det någon roll vad demonen gör med scoobiesarna?

Nopers. 😛

Vad tycker ni om min nya avatar? 😛 à„r jag galen eller? 😛 Jag såg den bara och tycker den var ganska häftig... Men det är sååå synd om Fred

Jag älskar den... Det var den som inspereade mig att byta avatar men själv hittade jag inte någon bra....

hm... har aldrig prövat nån fanfic challenge... men kanske skulle göra det! nån som vill göra en åt mig? en pairing, betyder det bara 'luvluv' eller kan det va typ bästa polare oxå? *trög* och hur funkar de med ratings och så...?

bytte avatar! blev lite less på Oz.... 😛 Luv this one! 😉

à…h, längtar efter att få läsa dina fanfic! Låter klart coolt. Heh.

Jag är trött och borde sova.. Har just sett Bring It On för tredje gången på en vecka.. min mamma gillade den inte. hm.

För att svara på dina frågor Jessie...
Pairing kan ju innebära vilken relation som helst egentligen, men inom slash/femslash brukar det väl betyda att det är´hur mycket hanky panky man nu än vill.
Raitings funkar enligt nån standard som MPAA i usa har satt, typ:
G - Barnvänligt till max. Inga svordomar och inga som helst anspelningar på sex
PG - Liiite mindre barnvänligt. Jag tror man får pussas här
PG-13 - Här får man nog kyssas men inte mycket svordomar. Kanske en
R - Här får man svära lätt och lätta anspelningar på sex
NC-17 - För vad fasiken du vill

Jag kan skriva en challange åt dig om du vill, fast då får du hjälpa mig lite på traven... T.ex vilka parings du vill ha? 🙂

doppelgänger said:
Pairing kan ju innebära vilken relation som helst egentligen, men inom slash/femslash brukar det väl betyda att det är´hur mycket hanky panky man nu än vill.

Jag kan skriva en challange åt dig om du vill, fast då får du hjälpa mig lite på traven... T.ex vilka parings du vill ha? 🙂

haha... Jag brukar köra så här:

G - Barnvänligt. Kanske en puss eller nått
PG - Lite mer kyssar och kanske 3-4 svordommar
PG-13 - Lite mer kyssar och så. Mer svordommar
R - Medel anspelningar på sex och så
NC-17 - Ja... Som sagt, vad man vill :tongue05: Själv brukar jag he in Angel i läderbraller och så... 😛

Ja, jag brukar inte direkt göra så strikt som mpaa gör... Men på min sida sätter jag raitings efter dem ifall att... Så man inte blir stämd eller nåt 😉

à…h, vi skulle kunna bilda ett svenskt fan fiction writers-kollektiv?

Hejhej.. Jag borde plugga men här sitter jag. Fast vid alla mina boards, som vanligt.. Jag borde kanske begränsa mig till fem eller något..?

Hm,, vad gör ni då..?

doppelgänger said:

Okej, tack för förklaringen 🙂 (Och Ems oxå 😉)
Hm... pairings... Spike/Dawn kanske... 😛

Jag sitter och bråkar med nån på qx i Buffyklubben. Det är nån översittare som har mage att ifrågasätta mig och mitt tycke för serien bara för att jag inte älskar Buffy. Jag hatar översittare! Folk som inte kan acceptera att man har olika åsikter utan istället försöker trycka ner oliktänkare.

Jaja, Jag måste göra "läxor" också... Har redan gjort en idag och men måste göra en till. Buu..

Uggg... Spike/Dawn, det får emelie skriva.. 😉

hehe.... Svenska fan fic writers grejen låter roligt 😉 Har gjort en drabble på de sista minutrarna i Hell's Bells idag. Blev ruggigt nöjd 😉

OK... Spike/Dawn... hmmmm... Vet inte riktigt.... hmmm....

Rating: PG-13
Typ: Drabble/Short fan fic (drabble är 500 ord eller mindre)
Summary: Spike möter Dawn innan han sticker iväg för att få sin själ i Seeing Red.

Eowyn said:
hehe.... Svenska fan fic writers grejen låter roligt 😉 Har gjort en drabble på de sista minutrarna i Hell's Bells idag. Blev ruggigt nöjd 😉

OK... Spike/Dawn... hmmmm... Vet inte riktigt.... hmmm....

Rating: PG-13
Typ: Drabble/Short fan fic (drabble är 500 ord eller mindre)
Summary: Spike möter Dawn innan han sticker iväg för att få sin själ i Seeing Red.

Men Seeing Red har jag ju inte sett så jag vet inte riktigt hur det är då..... fast vänta, det avsnittet går väl nu i veckan....?

Jessie said:
Men Seeing Red har jag ju inte sett så jag vet inte riktigt hur det är då..... fast vänta, det avsnittet går väl nu i veckan....?

Det går på fredag 😉

*skrattar* Jo det gör det 😉

Seeing Red är ett av avsnitten jag inte tål... P.G.A den Dà„R scenen (som jag inte behöver gå in på va?), men Seeing Red har några underbara scener.

Håller på med Dru och Darla ficen nu... 🙂 ska bara få Darla att dansa först 😛

Status
Not open for further replies.
Back
Top Bottom