doppelgänger said:Jag tror du skulle passa bra som nån Glory liknande figur, Johanna. Faktiskt.
Warlock said:Eliza Dushku- 165cm
Sarah Michelle Gellar- 160cm
Alyson Hannigan-162cm
Charisma Carpenter- 172cm
Amber Benson- 164cm
doppelgänger said:Folk är ovanligt långa här i sweden, ja. Det är typ det ariska blodet eller nåt. Moaha. Men allvarligt... Man borde kolla upp det där.
Jaså du kollar sådant du..? 😀Warlock said:Charisma Carpenter är ju dock lite mer normal (av Playboy bilderna att döma i vart fall)
Ja Amber är ju den som ser "normalast" ut, men seriöst, hur många kända skådespelare (tjejer) är inte trådsmala? Det är ju inget udda för Buffy precis, menar inte att längden är det heller, men smalheten har ju att göra med att de är skådespelare och (definitivt) inte med att de bor i USA.Warlock said:men Amber Benson får jag nog hålla som favorit, i vart fall utseendemässigt.
Mhm, annars är det ju oftast tvärtom. Killen får stå på en pall för att han ska vara längre är tjejen .. heh..Warlock said:För dom av oss som gillade X-Files så finns det underbara bilder av hur man gjorde för att kunna filma konverstioner mellan GIllian Andersson (162cm) och David Duchovny (183cm) utan att det såg löjligt ut. Ofta stog hon på en pall medans dom pratade.
Yeay! Jag är helt för att mäta och väga hjärnor osv för att bevisa att i Sverige finns en ras som är klart mer utvecklad än någon annan!doppelgänger said:Ja! Bra idé Johanna. Skriv att det är till våran rasforskning 😉
Men det är sjukt stor skillnad mellan Angel och Buffy. Fattar inte hur de kan hångla.
doppelgänger said:HAHA! Min slags humor i alla fall.
Vi snackar hela köret, mäta näsor, väga hjärnor och varför inte övriga organ också?
Ja men du får tänka på att vi vita inte gärna beblandar och med andra raser och därför håller oss ariska och fina.doppelgänger said:Men måste dock säga att eftersom att vita tillhör en minoritet i världen, slås ut av mörka anlag och där kvinnornas kroppar är mindre anpassade för barnafödande, börjar man inte fundera om den vita rasen borde varit utdöd för länge sen...
Hih. Det tycker till och med jag är kul. Eller jag vill gäärna att Sarah och David ska vara tillsammans (bara inte Buffy och Angel då).Eowyn said:Men det är sjukt stor skillnad mellan Angel och Buffy. Fattar inte hur de kan hångla.
Enligt rykten så kunde de göra det ganska bra i RL också (kunde inte låta bli med den komentaren)
Warlock said:Eliza Dushku- 165cm
Sarah Michelle Gellar- 160cm
Alyson Hannigan-162cm
Charisma Carpenter- 172cm
eponinethen said:Haha! .. men folk kanske tycker att det känns skumt med en sådan thread..? Jag menar "how long is your nose and what color does your skin have?" heh.. ("where were your mother born..?" "are you sure her father was that tall?")
Ja men du får tänka på att vi vita inte gärna beblandar och med andra raser och därför håller oss ariska och fina.
Hih. Det tycker till och med jag är kul. Eller jag vill gäärna att Sarah och David ska vara tillsammans (bara inte Buffy och Angel då).
Men jag ska erkänna att jag tyckte Angel var snygg i det senaste avsnittet, bara kom på det plötsligt och blev förvånad.
Ok jag börjar förstå men jag kommer aldrig bli ett Angel-fan.. (à„ngel solfjäder, heh..)Eowyn said:David Boreanaz är ALLTID snygg 😉 (har jag sagt det förr? 😛)
eponinethen said:Ok jag börjar förstå men jag kommer aldrig bli ett Angel-fan.. (à„ngel solfjäder, heh..)
Jessica vad lång du är, heh.
eudial said:Väder och vind.
Gul-svarta eller svart-gula bin?
Vem vinner Idol 2004?
Om man borrar ett hål rakt genom jorden, var hamnar man då?
Ingenting är OT i skitsnack-tråden =)