Skitsnack

Status
Not open for further replies.
lol. Jag vet inte riktigt hur många posts jag har 😉 Men jag postar så mycket på andra ställen och har inte BuffyBoards i favoriter så jag glömmer lätt bort att kolla här 😉 Men jag tror jag har nått runt 700 posts 🙂

Jaha... så ni som har lov nu nästa vecka, vad ska ni hitta på? Jag ska försöka slappa lite, men jag måste plugga matte oxå.... *suck* 🙁 Sen på helgen ska jag ner till Umeå och shoppa lite... 😉

Jag har just kommit hem från jazz festivalen. Trött. Jag ska plugga hur mycket som helst under lovet. Måste hinna med så otroligt många grejer.. Plus att jag ska skriva om Faith såklart.

Jag måste läsa en bok och två noveller samt en massa jävla analyser och dessutom en massa jävla uppgifter sen är det meningen att jag ska typ ha roligt på Halloween men det verkar väl inte som det.

Och skriva om Faith, såklart.

*skratt* Johanna och Carro: När ni blir klara med erat Faith projekt - let me know 😉 Jag längtar tills att få se det!

Har någon här sett Bombay Dreams?

Ja du Emelie, only time can tell antar jag. Men så fort sidan har öppnat kommer det att bli ett stort party! 😉

Jag vill se den där Bombay Dreams! Den verkar ju skitkool och dessutom så älskar jag ju indiska filmer. Har du sett den?

BTW; omg! Vilken kool av, vars har du fåt den ifrån?

Om det blir ett party - skicka en inbjudan till mig 😉

Jag har inte sett den men min morbror kommer tvinga oss att se den genom att bjuda oss på den 😉 Så jag vill veta vad jag kommer få för typ av underhållning. Har inte ens sett reklamen :$

Jag har fått ikonen från avatar galleriet här på BB under kategorin Faith 🙂 Nya ikoner finns det typ överallt *glad*

Klart vi ska! Men sitt inte och vänta vid brevlådan bara för du kanske sitta ett bra tag där... hehe.

Kolla på http://www.bombaydreams.se/ vet ja... Men jag tycker den verkar skitbra i alla fall. Ska fara och se den snarast.

à…h! Jag såg det nu. Ett gäng fin fina avs på Faith/Eliza... oooh

Bombay Dreams verkar ju bra 😉 Men endå inte min typ av film. Jag gillar inte direkt den där typen av filmen eftersom konceptet har gjorts ett antal gånger nu... Jag gillar typ mer ConAir eller sånna filmer.... Gladitator är också en stor favorit. 🙂

hehe... Det är lungt 😉 Kan sitta ute och vänta vid brevlådan ett tag 😉

Aaah. Du gillar sånnadär actionfilmer? Jag är inte mycket av ett action fan egentligen. Kan räkna de actionfilmerna jag tycker om på en hand tror jag. Typ Terminator 2, Face/off... sen kommer jag inte på några mer just nu. Sci-Fi är koolare men det är ju inte riktigt action dårå.

Du kommer typ att frysa och dö av torka... Ta med en termos! 🙂

Men jag ska försöka hinna skriva som tusan under lovet. Ehh..Jag är ju så dålig på att skriva "normala" texter bara. Alltså förklarande som förklarar vad jag tänker. Mitt blir antingen jävulskt oseriöst eller ty poesi, lol.

Jag försökte hitta någon fin ny Faith/Eliza-avatar men måste ha varit skitdålig på att leta eftersom båda ni hittat så snygga.

Johanna: Kolla i Faith kateogrin. Underbara ikoner där 😉

Carro: Jag är egentligen inte så mycket för action. Men action blandat med lite supernatural och lite kärlek är alltid bra 😉 Och så.... Moulin Rouge älskar jag, tillsammans med typ Star Wars 2 (de andra filmerna är bara så kassa), MIB och typ Hackers. 🙂 à„lskar de filmerna! 😀

Joahanna du vet att du får skriva precis vad du vill till Faith-sidan och det behöver inte ens vara sammanhängande. Jag har typ skitsvårt att komma fram till saker utan brukar fastna i en massa knasiga teorier.

De nya avataren är ju i början av Faithkategorin.

Moulin Rouge är ju underbar! Men jag klarar inte av slutet, allvarligt. Har sett slutet en endaste gång.
Men jag är en riktig Science Fiction nörd. Ge mig vad som helst och jag ser det. Tycker till och med att Babylon 5 är helt okej.
Men HUR kan du tycka att de andra Star Wars filmerna är kassa? De är ju de absolut fräsigaste filmerna som någonsin gjorts! 😀

Jo jag har kollat men.. eh får väl göra det igen men nu är säkert alla bra tagna, arghh..

Face/Off är ju skitbra. Okej om alla ska nämna sina favoritactionfilmer så:
Face/Off
Femte Elementet
Snatch
(Matrix)
Hero (vet inte om det gills som action?)

ok det var de jag kom på nu..

Jag älskar också Moulin Rouge, speciellt musiken, och hur den är filmad och scenografin.. gud färgerna är ju så härliga..

à„r faktiskt heller inget Star Wars fan men han ärligt talat aldrig sett en hel film..

Ok favorit thrillers då?

Moulin Rouge är helt underbar film, ja slutet är helt hemskt. Klarar inte heller av att se det. Jag hoppar bara fram till typ Your Song och Come What May (versionen som är i slutet).... Nicole Kidman's hår är bara underbart och han som spelar Christan (kan inte stava hans namn right now) är bara hur snygg som helst... Om man tar bort falwsen på hans tänder 😉

Star Wars är bara inte min typ av film 😛

eponinethen said:
Jo jag har kollat men.. eh får väl göra det igen men nu är säkert alla bra tagna, arghh..

Face/Off är ju skitbra. Okej om alla ska nämna sina favoritactionfilmer så:
Face/Off
Femte Elementet
Snatch
(Matrix)
Hero (vet inte om det gills som action?)

ok det var de jag kom på nu..

Jag älskar också Moulin Rouge, speciellt musiken, och hur den är filmad och scenografin.. gud färgerna är ju så härliga..

à„r faktiskt heller inget Star Wars fan men han ärligt talat aldrig sett en hel film..

Ok favorit thrillers då?

5de Elementet var ganska bra.... Men storyn blev ganska tråkig mot slutet. 😛 Min favorit thriller är 'I samlarens spår' med Denzel och Angelina Jolie 🙂

Status
Not open for further replies.
Back
Top Bottom