doppelgänger2
Meh.
Jag kan delvist hålla med. Buffy bygger på mycket ångest och mörker. Det är ganska uppenbart att det är just det som fansen suktar efter. Se bara på hur illa mottagen Riley har blivit. Eller faktumet att INGEN i serien har kunnat ha ett lyckligt, fungerande förhållande under en längre tid. Så visst, utan Taras död hade s6 fallit ganska platt. Jag menar, hur mycket kunde geek trion göra egentligen? Utan darth rosenberg hade s6 aldrig blivit så mörk och bra som den blev.
Men endå; Tara är en av mina favvosar och det hade verkligen varit fint att ha tillbaks henne. Det hade inte behövt vara genom the first. Det var ju trots allt INTE så Tara skulle ha kommit tillbaks levande enligt Joss. Hon skulle ju ha kommit tillbaks tack vare att Buffy fick chansen att önska en "universe altering wish" och önskade att Tara skulle komma tillbaks.
Men endå; Tara är en av mina favvosar och det hade verkligen varit fint att ha tillbaks henne. Det hade inte behövt vara genom the first. Det var ju trots allt INTE så Tara skulle ha kommit tillbaks levande enligt Joss. Hon skulle ju ha kommit tillbaks tack vare att Buffy fick chansen att önska en "universe altering wish" och önskade att Tara skulle komma tillbaks.