Skitsnack

Status
Not open for further replies.
à…h, vad underbart att Darla dansar. 🙂

Jag borde ha gjort läxor nu men jag vet inte VAD jag har gjort istället... varför blir det alltid så?

Haha, kul bild.. heh.

Jag skulle egentlige plugga hela dagen idag men har lyckats slippa ett prv imorgon (eller det har blivit framskjutet) så nu inbillar jag mig att jag inte behöver plugga något alls (varför är jag så lurad?)..

Jag har gjort alla mina läxor nu och imorn är det skola (boring) och sen är det helg! Juppie! Jag ska faktiskt UT på lördag. Eller; ska hem till några brudkompisar som flyttat in nånstans. Och på fredag får jag för första gången gå på systemet... wow...

Jag kom på världens bästa grej lixom eftersom jag helt enkelt älskar idén med en sida där vi svenska Buffy fans som bara älskar skriva fan fictions, lägger upp våra stories typ... Eller bara de vi tycker är bäst eller någonting...

Vad tycker ni om den idén? Jag skulle älska att ha den. Personligen så hade jag ganska tråkigt idag eftersom jag slutade typ 20 över 12 så jag kom på typ lite namn:

(The) Swedish Fic Writers Collection
(The) Swedish Fic Unit
(The) Swedish Writers Unite

hehe... Jag verkar ha fått Swedish på hjärnan lixom men jag tyckte det skulle vara ganska skoj. Vi kunde säkert vara typ 4-5 stycken och då skulle vi kunna göra en helvetes massa fan fictions 😛

à…h, jag gillar verkligen Swedish Fic Unit. 🙂
Jag har tänkt lite på vad man skulle kunna göra. Antingen har man en sida där alla lägger upp sina fics eller så kan man ha liksom ett kollektiv där alla som är med finns länkade. Det förutsätter såklart att alla har en egen sida med sina fics. Och om nån inte har det är det ju lätt fixat och hosting kan nog jag bidra med 🙂

hehe... Det skulle vara ganska häftigt med båda två... Men jag gillar nog idén med allas fan fictions på en sida 😛 Och så kan ju alla få typ FTP password eller nått till vad det nu blir för sida och så kan man få uppdatera med sina fan fics när man vill och så. Men kollektiv med länkar skulle också vara coolt, men då måste jag använda freewebs *suck*

Låter coolt! à–nskar verkligen att jag hade fantasi nog att skriva sådant. Hur som helst lär vi ju bygga upp värsta svenska Buffy-nätverket.. med alla våra sidor och forum och fan fic sidor osv. cooolt. heh.

Urk jag har så förbannat tråkigt att det inte finns något slut.
Finns det ingen som har något roligt att berätta? Eller åtminstone inte tråkigt. Eller; tråkigt kan det också vara bara det är något...

Btw; kolla på den här bilden, ser det inte ut som att Xander är het på Snyder?

JA! Jag är för ett nätverk. Eller som en spindelväv... Kan vi inte göra ett svenskt fan-kollektiv där typ man kan länka till alla sina Buffy sidor? Och så får vi ha sånnadär koola codes på våra sidor och skriva typ "Proud member of the Swedish BtVS Fan Collective" eller nåt sånt 😀

Och att allt är startat av Sämskinn Solfjäder, håh.

Carolina kan du skriva på Karma nu? Du ska kunna det..

Jag måste skaffa tid att fixa min sida snart!! Jag vill också ha en sida juh..

Jag ska kolla upp om jag kan skriva där. Men jag har tappat bort adressen. Kan du skicka den? 🙂

Ja, det är viktigt att poängtera Sämskinn Solfjäder. We rule för fan. Jag har aldrig tid att dona med mina sidor och det suger arsle.

Det skulle vara hur underbart som helst om vi hade typ nått sånt där network och allting 😛 Då skulle vi typ kunna ha en fan fic sida var eller någonting och så måste vi kolla på sidorna jämt och en massa sånt bajs 😛

Jag gör tid för att fixa med mina sidor men jag tappar intresset för typ fan sidor och så 😛 Har inte uppdaterat min B/A sida i evigheter 😛 Kommer nog lägga ner den 😛

Här: Karma

Jag har ingen tid jag hatar att jag har ingen tid. Men jag skulle nog lessna på fan-sidor även rätt fort. Men i alla fall..

heh jag kollar lite Hidalgo men den är såå tråkig.. usel film.. har ni sett den?

Jobbigt, jag är skiträdd för tandläkaren.. verkligen jätterädd.. à„r ni?

Jag fick tillbaka massa arbeten idag. Ett religionsprov från juni. Mitt Sylvia Plath arbete. Historieprovet från några veckor sedan. Biologi provet från i fredags. Historie periodhäftet från några veckor sedan (efterkrigstiden)..

Hade ju en såndär riktig sadist förut. Misstänkte ett tag att det var Josef Mengele, men nu har jag faktiskt en ganska bra och ohemsk tandläkare.

Jag ska oxå till tandläkarn imorrn. Jag ska ta bort min tandställning!! à…h, va skönt! Fast då ska jag få nattandställning istället... men ändå bra mycke bättre! När jag var mindre tyckte jag inte alls om att gå till tandläkaren... nu är det nästan småspännande, typ... så länge det inte gör ont, förstås. 😉

Ja precis men då blir du ju av med den och det kanske känns skönt osv..? Och då är det ju lite bra osv. (Inte för att det egentligen är dåligt att laga hål men.. äh.)

Jag har typ tagit bort hälften av mina tänder när jag fick min tandställning och jag undrar om det verkligen var nödvändigt. Jag har inga hörntänder, alltså ingen chans att bli vampyr. Har inget val än att bli en slayer.

doppelgänger said:
Jag har inga hörntänder, alltså ingen chans att bli vampyr. Har inget val än att bli en slayer.
Det där är något jag funderat på (eh vem har inte det?), och jag har verkligen ingen chans att bli slayer, jag kan inte vara en potential för jag är sååå svag och liten och mesig. Så jag får väl blir vampyr.. har aningens vassare hörntänder men inte mycket..

Jag tnkte att annars kan jag ju bli demon eller nåt, eller gud, det är ju helt ok även..

Status
Not open for further replies.
Back
Top Bottom