• Thank you for visiting Buffy-Boards. You obviously have exceptional taste. We just want you to know that:
    1. You really should register so you can chat with us!
    2. Twelve thousand people can't be wrong.
    3. Buffy-Boards loves you.
    4. See 1 through 3.
    Come on, register already!

Vad har du gjort idag? 3 (Woohoo vi är ju råfestliga eh)

Joamna

frak
Ah, egen lägenhet är ju helt klart ett plus :)

Epo: Hm, nej det har vi inte. Brorsan har sökt där i år tror jag dock, och efter vad jag hört så ska det inte vara så svårt att få jobb där.

Åh, jag ville också vara med er i Birmingham.. Hihi.

Ok, vet du vem man ska kontakta? Eller hur det fungerar? Skulle du möjligtvis kunna fråga honom? Please? Eh..

I know! Vi hade så sjukt roligt, gah.... and I have the pics to prove it :D

Joamna

frak
Ja visst, jag kollar med brorsan hur han gjorde.. Jag tror han typ skickade brev iofs men jag jag kollar..

Joamna

frak
Idag hade jag tänkt tvätta, men det blev inget av det, gah. Hade precis packat ihop alla kläder (två stora säckar) och åkt ner i hissen, öppnade två dörrar, men fick inte upp den tredje. Hittar inte nyckeln till den, så det blir inget tvättat idag då.. argh.

Joamna

frak
Mm, fast det var bara Cora som hade råkat fått med sig den när hon gick ut. Så nu ska jag upp super tidigt imorgon och tvätta istället.. suck.

Idag har jag gått i skolan. Gud det är så mycket nu. Vi har bara ungefär en månad kvar till uppspelet, vilket känns väldigt stressigt, med en av de veckorna ledig desutom.. Men, det går nog bra. Bara alla kan bli lite mera disciplinerade, och inte flumma ut hela tiden.. hm.

Shit, men hur går repandet och så? Hur är uppspelandet eh?

Idag har jag varit i skolan, lärt känna en afrikansk tjej, pratat med min ex-class mates. Och ska strax på bio och se "V for Vendetta".

Joamna

frak
Alltså det går väl hyffsat, men det är mycket att göra. Och det har varit rätt segt på siståne, eller jag tycker att vissa saker kan göras mera effektivt, och blir irreterad när det inte blir så.. hm. Och att allt är så himla extremt fysiskt gör att man blir så himla trött när man måste ta om och ta om och ta om. Men det går iaf framåt, vilket jag är glad över, finns inget värre än att stå och stampa..

Oh, berätta om filmen sen. Alltså inte handling men om jag ska se den på bio :)

Ah jag fattar verkligen vad du menar. Ibland känns det som att de tinte går framåt alls, med sådant. Hm.

Hm, vet inte riktigt vad jag ska säga om den filmen. Jag gillar den mycket, den var riktigt bra. Från början visste jag inte riktigt vad jag skulle förvänta mig, tyckte det var liiiite skumt. Men när man "köpt" det fungerar det riktigt bra. Mhm. Klart värd att se (på bio).

(Woohoo 4444 posts ;) )

Jessie

We hope you're helpless!
Idag har jag inte hunnit göra så mycket än, klockan är ju bara kring halv tio än så. Men jag har iaf hunnit ha körlektion, men det är väl i stort sett allt. Igår såg jag dock äntligen Goblet of Fire!! Som jag har längtat! Och så hade Carro skaffat den så vi var hemma hos henne och tittade. Snyft säger jag bara... (vill inte spoila er som inte sett/läst) Men Ron asså, gud, jag gillar bara hans karaktär mer och mer! Och Rupert gör det så bra! De minerna och kroppsspråket, de har verkligen träffat ordentligt rätt i val av skådespelare. ;)

Och idag ska jag bara slappa fram till sista lektionen. Måste dock gå till skolan och äta lunch, får se när jag gör det. Men sen får jag åka hem! Härligt, för jag var inte hemma förra helgen (jag är såå hemma-sjuk lol), för då var jag i Umeå och shoppade loss. ;) Hittade en del kläder, dock inga examenskläder... *suck* Får hoppas jag hittar något nästa gång. Och så ska jag lusläsa alla postorderkataloger. :p

Epo, jag såg din krönika i VF idag, hann dock bara ögna igenom den, jag var tvungen att springa iväg till körskolan. Så jag ska be dom spara där hemma så kan jag läsa sen. Men gissa om jag blev glad då du skrev att Bones ska börja på TV3. Och redan på tisdag!! *lyckotjut* ^^ You made my day, hon, mhmm. ;)

Hehe, jag gillade filmen även. Många verkar ju besvikna.

Coolt! Hihi det är så kul att du har VF, läs den och kommentera gärna på LJ om du vill :)
Haha hoppas det om Bones var sannt nu då ;)

Idag har jag haft media class från 9 till 5, det var exhausting....

Joamna

frak
Idag har jag varit i skolan, trots lördag. Har slut-uppspel om bara två veckor och massa jobb kvar att göra, men det var en riktigt bra dag, men är väldigt trött nu. Hade en kompis här förut, vi kikade lite Buffy tillsammans, men sen var jag typ för trött för att umgås, heh, så nu sitter jag här och internetar..

Har pluggar, promenerat lite (ah det är ju T-shirt väder här nu!), och pluggat mer, kollar på TV serier och typ panikat lite över stuff. Varför kan jag inte bara relaxa eh?

Och seriöst var är Ape? Hon är ju online meen inte här :(

Joamna

frak
Jag vill ha T-shirt väder också, jag är bara glad att det börjar bli lite varmt här, men jag springer fortfarande runt i min vinter jacka (vilket iofs beror på att det nästan är min enda jacka, men ändå..).

Ja var är ape?! Kom tillbaka!

Jessie

We hope you're helpless!
Åh... t-shirt... kan det inte bli sommar snart! >_<
Jaja... det har ju tinat bort rätt så mycket nu men det är fortfarande kaallt...

Nu är det grått här igen, wtf...
Jag är så sjukt trött, måste börja skriva på min social science essay om "structuralism and agency" dock :S

Jessie

We hope you're helpless!
Förresten... inget jag gjort idag men jag har inte sagt nåt om det här...

Då klassen var på studiebesök upp till Piteå/Sunderbyn besökte vi FRAN'S skola! Och jag visste inte att hon gick där!! Jag kunde ju ha träffat henne! Tänk om jag såg henne, fast utan att veta om det....! >_<

Joamna

frak
Skola idag som vanligt, hinner inte med mycket annat just nu, knappt ens internet, har så mycket oläst här på BB just nu, försöker komma ikapp men har långt kvar än.. hm.

Då klassen var på studiebesök upp till Piteå/Sunderbyn besökte vi FRAN'S skola! Och jag visste inte att hon gick där!! Jag kunde ju ha träffat henne! Tänk om jag såg henne, fast utan att veta om det....! >_<
Shit!!! Gah jag önskar jag fick åka på studiebesök till hennes skola! :(

Idag har jag varit i skolan, vi har världens sämsta klassrum nu. Det är i en liten box ute på parkeringen, vi ska vara där tills jag slutar. Helt sjukt.

Top Bottom