Idag har jag inte hunnit göra så mycket än, klockan är ju bara kring halv tio än så. Men jag har iaf hunnit ha körlektion, men det är väl i stort sett allt. Igår såg jag dock äntligen Goblet of Fire!! Som jag har längtat! Och så hade Carro skaffat den så vi var hemma hos henne och tittade. Snyft säger jag bara... (vill inte spoila er som inte sett/läst) Men Ron asså, gud, jag gillar bara hans karaktär mer och mer! Och Rupert gör det så bra! De minerna och kroppsspråket, de har verkligen träffat ordentligt rätt i val av skådespelare. 😉
Och idag ska jag bara slappa fram till sista lektionen. Måste dock gå till skolan och äta lunch, får se när jag gör det. Men sen får jag åka hem! Härligt, för jag var inte hemma förra helgen (jag är såå hemma-sjuk lol), för då var jag i Umeå och shoppade loss. 😉 Hittade en del kläder, dock inga examenskläder... *suck* Får hoppas jag hittar något nästa gång. Och så ska jag lusläsa alla postorderkataloger. 😛
Epo, jag såg din krönika i VF idag, hann dock bara ögna igenom den, jag var tvungen att springa iväg till körskolan. Så jag ska be dom spara där hemma så kan jag läsa sen. Men gissa om jag blev glad då du skrev att Bones ska börja på TV3. Och redan på tisdag!! *lyckotjut* ^^ You made my day, hon, mhmm. 😉