• Thank you for visiting Buffy-Boards. You obviously have exceptional taste. We just want you to know that:
    1. You really should register so you can chat with us!
    2. Twelve thousand people can't be wrong.
    3. Buffy-Boards loves you.
    4. See 1 through 3.
    Come on, register already!

Vad har du gjort idag? 3 (Woohoo vi är ju råfestliga eh)

Joamna

frak
Oh, visst förstår vi, eller gör vårt bästa iaf :) Alltid kul med tillskott här på den skandinaviska fronten..

Kan i godt forstår mig hvis jeg skriver på dansk? Jeg kan læser lidt svensk, men jeg kan ikke skriver på svensk. Jeg kommer at sige 'HEJ' fra jeres nabo land, Danmark. Hej hej. Har det godt:)
Hej! Skriven danska kan till och med jag förstå, hehe, svårare att förstå pratad dock :)
Anyways, välkommen hit, berätta lite om dig själv, hih, mhm :)

roguedemoness

she saved the world-a lot
Tak! Jeg hedder Lara og jeg kommer fra USA, men jeg bor i danmark. Selvfølgelig, kan jeg godt lide Buffy...:) Det er lidt sjov at tale om buffy i et andet sprog.

Jessie

We hope you're helpless!
Humhum... nu är jag uppe Norrbotten, på Musikhögskolan i Piteå. Kom in där som reserv på Mediedesign så det blev lite panikartat att ta sig hit och hitta boende och så. Men här är jag nu, och jag känner ingen alls, så jag är lite vilsen... Men det löser sig nog... Positivt är iaf att jag sitter på en MAC just nu! Hela skolan kryllar av Mac-datorer! Men det är väl inte så konstigt för håller man på med design, videoredigering och sånt så är det ju en Mac man ska ha! ^^ Sen nästa vecka kommer nog pappa upp med min egen Mac också. Min fina iMac. :D Men att det finns Macar över hela skolan gör att det känns lite tryggare och hemtrevligare... :p

Hm, skolan verkar rätt tom just nu, iaf i den delen jag är. Det är endast två st som sitter i datasalen just nu, inkl. mig. :p Resten av folket är på picknick på stan eller springer runt i korridorerna. Jag ska dra iväg ner på stan sen iaf och handla lite mat.

Mitt rum där jag bor är gigantiskt, känns det som, det är på 21kvadrat och jag var ju van ett minimalt rum på elevhemmet i Lycksele. Det här rummet är större än mitt eget rum hemma t.o.m.! :p

Jaja, men nä jag ska nog gå nu så jag får god tid på mig på stan. :)

Wish me luck :p

Joamna

frak
Oh Grattis till skolan Jessie! Heh, Mac-mania.. eh. Och lycka till i fortsättningen.. mhm.

Jag sitter nu i mitt (och epos) rum, hämtade möbler igår, körde först fram och tillbaka till Västerås och hämta säng mm som har stått där i ett år, så skönt att få det gjort. Sen när vi lastat upp det här så åkte vi till min gamla lägenhet I Hornstull för att hämta de grejjerna som var kvar där, med andra ord ett himla åkande bärande och springande hela dagen (tack för hjälpen epo :D ), kände mig bakis när jag vaknade imorse typ.. och jag kom på att jag glömde några grejjer i graderoben på Hornstull så nu måste jag åka tillbaka dit snart, hm, men jag tänkte försöker få ordning här först så jag inte drar in mera oreda i oredan.

Joamna

frak
Heh, vi bor i Stockholm nu, på Gärdet (som är norra stockholm) och Hornstull ligger i södra delen..

Nu ska jag ut på stan och köpa en överraskning till epo ;) hihi..

Jessie

We hope you're helpless!
Bah, Stockholm, man ska ju bo i Norrland... ;P Men det är bra shopping i Stockholm iofs. ;P

Fast jag ska väl vara nöjd med shoppingen i Pite iaf, det är ganska mycket mer jämfört med Lycksele. :p

Joamna

frak
Heh, både jag och epo har köpt I love Norrland pins dock, så det är inte som att vi dissar Norrland (fast jag tror att min pin är borta igen.. gah)

Shoppingen här är verkligen bra, finns inget som går upp mot lite geekshopping på SciFi bokhandeln :D

roguedemoness

she saved the world-a lot
Jeg bor i danmark fordi jeg er gift med en dansk mand. Dansk er faktisk lidt svært, men jeg har gået til dansk i et år. Så synes jeg at det er ikke så slemt.

Det ved jeg ikke hvor Norrand ligger...men jeg har familie i Mora og i Uppsala. Jeg har bare været på Malmo...(fordi jeg bor i København)...

Jessie

We hope you're helpless!
Yeah, Sci-fi bokhandeln rocks! Jag var där i våras (då jag var nere och såg Toto ehum... ;)) och jag kunde ha stannat där hela dagen... :p

Jeg bor i danmark fordi jeg er gift med en dansk mand. Dansk er faktisk lidt svært, men jeg har gået til dansk i et år. Så synes jeg at det er ikke så slemt.

Det ved jeg ikke hvor Norrand ligger...men jeg har familie i Mora og i Uppsala. Jeg har bare været på Malmo...(fordi jeg bor i Kà¸benhavn)...
Ah I see. Uppsala är ju nära Stockholm, där jag och Joamna bor :)

Grattis Jessie! Let us know how everything goes. Och yayness över Macarna, mhm :)

Yup vi bor nu i Sthlm. Jag bor i Joamna's rum, på golvet, men om en vecka får jag mitt egna rum, ihih..

Top Bottom