Humhum... nu är jag uppe Norrbotten, på Musikhögskolan i Piteå. Kom in där som reserv på Mediedesign så det blev lite panikartat att ta sig hit och hitta boende och så. Men här är jag nu, och jag känner ingen alls, så jag är lite vilsen... Men det löser sig nog... Positivt är iaf att jag sitter på en MAC just nu! Hela skolan kryllar av Mac-datorer! Men det är väl inte så konstigt för håller man på med design, videoredigering och sånt så är det ju en Mac man ska ha! ^^ Sen nästa vecka kommer nog pappa upp med min
egen Mac också. Min fina iMac.

Men att det finns Macar över hela skolan gör att det känns lite tryggare och hemtrevligare...
Hm, skolan verkar rätt tom just nu, iaf i den delen jag är. Det är endast två st som sitter i datasalen just nu, inkl. mig.

Resten av folket är på picknick på stan eller springer runt i korridorerna. Jag ska dra iväg ner på stan sen iaf och handla lite mat.
Mitt rum där jag bor är gigantiskt, känns det som, det är på 21kvadrat och jag var ju van ett minimalt rum på elevhemmet i Lycksele. Det här rummet är större än mitt eget rum hemma t.o.m.!
Jaja, men nä jag ska nog gå nu så jag får god tid på mig på stan.
Wish me luck