Yay, det ska verkligen bli jättekul att träffa honom.
Ah, ta det lugnt i solen behövs också. Jag har helt missat det men det har blivit sommar här också nån gång de senaste veckorna..
Gah, jag är bara så slut just nu. Hade genrep och premiär igår, och det tog minst sagt på krafterna. Är inte helt frisk heller men jag försöker att inte tänka på det så kanske det försvinner, eh. Gah, mina händer är helt darriga.. Anyway, det gick hyffsat bra iaf. Vet inte om jag är sådär jättenöjd med min egen insats, eller visst, det gick helt ok, men inte lysande liksom. Jag har iaf lärt mig otroligt mycket, och jag hoppas på att pappa ser att jag har utvecklats, han är liksom den enda som kommer och kollar som vet vad jag har gjort förut och som har något att jämföra med.. hm.
Idag har vi två föreställningar, sedan en till på söndag sedan är allt över, förutom en sjudundrans avslutning.
Har nog aldrig haft så roligt när jag städade som igår dock, vi fick mossernade vin av våran regissör som vi skålade i samtidigt som vi svängde omkring med kvastar och dansade till Baywatch sången.. haha. Och det var en hel mysko kille från en annan teaterutbildning där, som vi försökte undvika att prata med genom att gömma oss i sminkrummet. Han bara kommer med konstig kritik och säger saker som man inte vet hur man ska svara på, också kastade han sig över en klasskompis till mig och skrek: I got you, I got you I got you!!! Weird, mhm.