• Thank you for visiting Buffy-Boards. You obviously have exceptional taste. We just want you to know that:
    1. You really should register so you can chat with us!
    2. Twelve thousand people can't be wrong.
    3. Buffy-Boards loves you.
    4. See 1 through 3.
    Come on, register already!

Vad har du gjort idag? 3 (Woohoo vi är ju råfestliga eh)

Joamna

frak
Gått upp och insett att jag bor i en soptipp, eller nästan iaf. Vi har inte haft tid på väldigt länge att ta hand om varken disk eller städning. Men vi är ju nästan aldrig hemma iaf så.. Håller ju på med föreställningen på skolan nu och har premiär på fredag, sen är det föreställningar hela helgen. Det ska bli kul att se hur publiken tar emot den för just nu har jag verkligen ingen aning, hm. Och pappa kommer hit också, yay, och han stannar några dagar på nästa vecka så vi ska umgås massa!

Aw låter råbra, mhm :) Med din pappa alltså.

Jag kan inte plugga, jag borde, men är stressad och tar det lugnt i solen (shit vad sommar det är här! gah det är svettigt!) istället... hm..

Joamna

frak
Yay, det ska verkligen bli jättekul att träffa honom.

Ah, ta det lugnt i solen behövs också. Jag har helt missat det men det har blivit sommar här också nån gång de senaste veckorna..

Gah, jag är bara så slut just nu. Hade genrep och premiär igår, och det tog minst sagt på krafterna. Är inte helt frisk heller men jag försöker att inte tänka på det så kanske det försvinner, eh. Gah, mina händer är helt darriga.. Anyway, det gick hyffsat bra iaf. Vet inte om jag är sådär jättenöjd med min egen insats, eller visst, det gick helt ok, men inte lysande liksom. Jag har iaf lärt mig otroligt mycket, och jag hoppas på att pappa ser att jag har utvecklats, han är liksom den enda som kommer och kollar som vet vad jag har gjort förut och som har något att jämföra med.. hm.
Idag har vi två föreställningar, sedan en till på söndag sedan är allt över, förutom en sjudundrans avslutning.
Har nog aldrig haft så roligt när jag städade som igår dock, vi fick mossernade vin av våran regissör som vi skålade i samtidigt som vi svängde omkring med kvastar och dansade till Baywatch sången.. haha. Och det var en hel mysko kille från en annan teaterutbildning där, som vi försökte undvika att prata med genom att gömma oss i sminkrummet. Han bara kommer med konstig kritik och säger saker som man inte vet hur man ska svara på, också kastade han sig över en klasskompis till mig och skrek: I got you, I got you I got you!!! Weird, mhm.

Vi är ju sämst :( Var är alla eh?

Anyways, idag har jag kommit "hem" till Cambridge. Varit online. Sovit lite. Varit skolan, etc etc etc. Jag är ju råtråkig. Oh jag såg Da Vinci-kåden även. Hey hur skriver man det egentligen på svenska?

Joamna

frak
Eh, ja var är vi nånstans?

Åh, jag såg också Da Vinci kåden häromdagen, vet inte heller hur det stavas på svenska dock.. heh.

Idag har jag jobbat, lol, det gick faktiskt helt ok. Är personlig assistent och det tar väl ett tag innan man lär känna varann och så, men hon var trevlig iaf. Inte så mycket jobb, utan mest att hjälpa till med vardagssaker och föreslå aktiviteter typ.. hm.

Joamna

frak
Jupp jupp, hon verkar trevlig och allt.

Idag har jag i princip inte gjort nånting, lol. Har varit så sjukt bakis hela dagen verkligen. Var på fest igår hos en kompis syrras pojkvän som fyllde år, massa folk som jag aldrig träffat förut, och vanligtvis, eller på senare tid iaf så har jag inte tyckt så mycket om såna situationer, men jag hade verkligen jättekul igår.

Haha och du var såå full :D Bra bra bra att du hade kul dock, verkligen, mhm :)

Idag har jag haft min sista vanliga lektion, och vi skrev en essay in class vilket var ok.. Och lyssnade på en kille (och äldre man, Amerikan) som pratade om hur Amerikaner ser sig själva vs hur vi ser dem etc.. Det vra bra.

Joamna

frak
Haha, kanske en aning, men jag stavade ju bra iaf ;)

Det gick bra att skriva trots ögonen och allt?

Lol, yeaaaa, right :)

Det gick ok faktiskt, tror att essayn blev ok, skönt att vara över med det.

Idag far jag till Birmingham och träffar Ash, Ape och Frenchy Faith, ska bli klart kul! Sedan ska jag, Ape, Frenchy och Frenchy's kompis på Birmingham Pride imorgon :D Heheh..

Joamna

frak
Heh, ett 2d" hit eller dit spelar ju inte så stor roll..

Ah härligt, förstår det.

Hälsa alla i Birmingham! Hoppas ni får kul, vilket ni nog får utan tvekan..

Fick gratis frukost imorse, Cora jobbar på vandrarhem ibland, och imorse när jag vaknade hade jag fått ett sms att jag kunde få komma på frukost om jag ville..

Joamna

frak
Mm, idag har jag precis kommit till epo, så jag har hängt här med henne och hennes kompis Paula. Kollat på Ally McBeal och Mermaids.. nu är vi trötter.

Har just vaknat upp idag. Joamna och min kompis Paula från Nederländerna är här, Paula far snart hem dock, då ska jag och Joamna spela Buffy TV spel och vara geeks, I guess :)

Jessie

We hope you're helpless!
Nån som brukar se på Animal Planet? Det går ett program där, "Miami Animal Police", där en av poliserna heter Buffy Jorgenson. Najs va? :)

Heh, så mycket har jag att göra... :p

Joamna

frak
Ah det är alltid så konstigt när andra personer heter Buffy, inte för att det händer så ofta men, heh, coolt iaf.

Idag har jag inte hunnit med så mycket, sitter på epos säng och kollar boards mm. Vi vaknade just.

Haha jag har aldrig stött på någon annan som heter Buffy måste jag säga :D

Hihi, mhm, vi borde kolla lite på Ally McBeal på en stund, mhm, och äta frukost. Och köpa Urkult biljett! Geee...

Joamna

frak
Nej det händer inte såå ofta.. hm.

Ja det låter som en bra ide.. gee, biljetterna ja, hm hoppas de finns kvar.

roguedemoness

she saved the world-a lot
Kan i godt forstår mig hvis jeg skriver på dansk? Jeg kan læser lidt svensk, men jeg kan ikke skriver på svensk. Jeg kommer at sige 'HEJ' fra jeres nabo land, Danmark. Hej hej. Har det godt:)

Top Bottom