• Thank you for visiting Buffy-Boards. You obviously have exceptional taste. We just want you to know that:
    1. You really should register so you can chat with us!
    2. Twelve thousand people can't be wrong.
    3. Buffy-Boards loves you.
    4. See 1 through 3.
    Come on, register already!

Vad har du gjort idag då? #2

Status
Not open for further replies.

eudial

=D=D
Tack.

Har suttit hemma, framför datorn merparten av kvällen. Tragiskt? Kanske lite. Men med tanke på vädret så är det inte mer än vettigt att skjuta på festandet tills en varmare och mindre snöig dag...

Joamna

frak
Mhm, det gör du nog rätt i. Bättre att festa och ha ordentligt kul på en bra dag :)

Jag har iofs varit lite festig idag, men det är mest för att jag åker härifrån imorgon. Så lite goodbye party with the people, mhm.

V

Vaeltaa

Guest
I dag har jeg sovet lenge, og sett Not Fade Away for fà¸rste gang. Så trist episode. Nå skal jeg snart se en film, enten Underworld eller The Queen of The Damned. :D
(Jeg håper det går bra at jeg skriver på norsk. Dere forstår meg sikkert. :p)

Välkommen till vårt svenska forum! Hehe, men jo självklart får du skriva på norska här :) Ta en titt runt vårt forum och posta gärna massor. Det är lite ovanligt inaktivt just nu pga att endel ännu har lov eller brist på internetconnection.

Bra att jag får öva min norska dessutom eftersom jag har många norska vänner där jag bor (och jag är inte råbra på att förstå vad de säger :D ).

Idag har jag stigit upp, och kollat BB. Jag kom till Cambridge igårkväll efter att ha rest hela dagen. Helt slut och råförkyld..

V

Vaeltaa

Guest
Välkommen till vårt svenska forum! Hehe, men jo självklart får du skriva på norska här :) Ta en titt runt vårt forum och posta gärna massor. Det är lite ovanligt inaktivt just nu pga att endel ännu har lov eller brist på internetconnection.

Bra att jag får öva min norska dessutom eftersom jag har många norska vänner där jag bor (och jag är inte råbra på att förstå vad de säger :D ).

Idag har jag stigit upp, och kollat BB. Jag kom till Cambridge igårkväll efter att ha rest hela dagen. Helt slut och råförkyld..
Takk! Det var bra :)
Hehe :p

Joamna

frak
Åh, flera mä'nniskor till vårt svenska/(opch lite norska) forum. Idag har jag gått i skolan en kort sväng bara. Så nu är jag hemma i lägenheten jag flyttat till. Jag saknar BB så mycket , men det har tagit mig säkert en kvart att bara ta mig hit och börja skriva det här eftersom jag sitter här med ett gammalt modem fortfarande. Men nu har de bytt kontakten här, och de säger iaf att vi ska få bredband nån gång nästa vecka. Hoppas det är sant, för det här går inte riktigt längre. Gah, nej det går så långsamt att bara skriva så det här blir allt för nu, vi hörs mera nästa vecka..

Joamna, come back to us darling :)
Hihi.

Idag har jag varit i skolan. Haft Engelska, pratat med läraren om mitt project.. Haft filosofi.. Gått iväg och tvättat (gah jag hatar det).. och är nu på MSN men ska kolla på high school filmer..

Joamna

frak
I'm back darling :)

Idag har jag gått upp, gåt ut, tagit bussen till SIBA köpt min nya fina dator (nästan frusit ihjäl på vägen, gah det är grymt kallt här) kommit hem igen, installerat datorn och fått igång bredbandet, och varit lycklig över det. Sedan for jag ut en sväng, tog några öl, lyssnade på några som jammade irländsk folkmusik, åkt hem och kollat på Nightmare before christmas och nu sitter jag här och försöker komma ikapp de senaste veckorna.

Ah måste vara svårt att komma ikapp på BB gah. Och LV :) Hehe.

Idag har jag varit i skolan, var helt ok men geeze vad trött jag är. Och just nu pratar jag med en jag gillar på MSN, heh ;)

Joamna

frak
Gah, ja det är ju hur mycket som helst.. har skummat mycket mest faktiskt.

Idag har jag bara varit hemma och slappat. Har ingen skola idag. Så det är fipplande med datorn och kolla på film typ.

V

Vaeltaa

Guest
I dag har jeg bare vært hjemme, faktisk. Har vært syk en stund nå, så. Nå kjeder jeg meg noe utrolig mye... :p

Joamna

frak
Ah, inge kul att vara sjuk. Hoppas du är bättre snart Vaeltaa!

Idag har jagg bara vaknat och gått upp och insett att hela golvet är helt smuligt. Jag dammsög igår men katterna har ändå dragit runt sin jäkla kattsand överallt också fastnar det under fötterna och på kläderna och sprider sig ännu mera.. gah.

Yup, feel better eh :)

Haha, aw, typiskt katter. Måste vara en aning frustrerande att ha dem i samma rum hela tiden. Och råfint men still, heh.

Idag har jag vaknat, läst lite, satt mig vid datorn, typ. Ska till biblan och sedan köpa biobiljetter (ska se Breakfastclub på bio på Lördag, yay).

Imorgon kommer min Veronica Mars krönika i VF, hehh...

JollyApe

None for you!
Imorgon kommer min Veronica Mars krönika i VF, hehh...
Nice. Finns den online eller måste man hålla tidningen i sin hand för att kunna läsa?

Today I feel like en väldigt okänslig människa, men jag mår egentligen inte dåligt av det, vilket gör att jag knner mig som en ännu sämre människa, men vart är mitt dåliga samvete?

Joamna

frak
Mhm, det är lite påfrestande ibland med katterna, fast mest mysigt iofs.

Oh coolt epo! Jag såg just senaste Veronica Mars, åh var härligt att det är igång igen.

Ibland får man väl vara okänslig, bara man inte är det jämt.

Jag laddar ner VM as we speak :D

Och jag vet inte om krönikan kommer på internet, postar det i min LJ in that case, promise, almost...

Seriöst Ape jag tycker inte du ska oroa dig, man blir så ibland, typ orkar inte ta allt into consideration, betyder inte att du är okänslig eller inte bryr dig etc..

Joamna

frak
Sitter och försöker spåna fram ideer till föreställningen jag ska börja med i skolan nu.. Vi har bestämt att vi ska ha tema helvetet, och tills på måndag ska alla ha nån ide eller nåt förslag på nåt man vill göra.. men jag vet inte. Det är en typisk sån grejj som jag skjuter upp alldeles för länge gah.

Te är bäst!

Status
Not open for further replies.
Top Bottom