• Thank you for visiting Buffy-Boards. You obviously have exceptional taste. We just want you to know that:
    1. You really should register so you can chat with us!
    2. Twelve thousand people can't be wrong.
    3. Buffy-Boards loves you.
    4. See 1 through 3.
    Come on, register already!

Vad har du gjort idag då? #2

Status
Not open for further replies.

Joamna

frak
Eh, ja, gah, men jag är så förvirrande att jag förvirrar mig själv, så det blev bara konstigt.

Oh shopping..

Idag, fikat med en kompis, varit nervös, tvättat, ätit..

eudial

=D=D
Mycket konstig dag.

Vaknade vid elva-tiden, drömde att jag var i ett BtVS-avsnitt, någonting som jag aldrig gjort förut. Det skumma var att när jag vaknade var jag övertygad om att avsnittet "fanns" i serien, men nu när jag tänker på det känns det som om det inte gjorde det. Allvarligt skumt avsnitt också. Lite dimmigt, men jag tror det utspelade sig i någon av det senare sesångerna, fast i den gamla skolbyggnaden (det var i mitt huvud den nya byggnaden, fast den såg ut som den gamla)... och den hade en biograf i sig också tror jag. Allmänt förvirrande.... >.< Allt verkade så logiskt när jag drömde det.

Hur som helst, gick till tandläkaren, då jag fått en tid idag. Där satt jag och väntade och väntade, tydligen pågick någon långdragen procedur som lett till att det blivit en massa förseningar, så jag blev less och bad om att få en ny tid, så nu ska jag dit om två veckor istället.

Sen gick jag ned på stan, och drack underbart kaffe i en pappersmugg. (Kaffe är alltid underbart när det är minusgrader ute, och man kan värma händerna på det ;). Sen irrade jag bara runt planlöst i någon timme, för att sedan ta bussen hem.

Joamna

frak
Hm det lät som en mysko dröm, men BtVS-drömmar är ändå för härliga ju! En polare till mig hade haft en sån också häromdagen, om mig, henne och Spike och vi skulle turnera mot tre rika Indiska familjer, lol.

Kaffe i pappersmuggar med lock är det bästa kaffet! Jag drack det alldeles för mycket förut, det höll på att ruinera mig, heh.

Idag har jag hjälpt en kompis att flytta, sett Serenity igen, och nu är jag tillbaka hemma och ska baka lussekatter och sedan lära en snubbe hur man använder bit-torrent. Mhm..

Hehe, jag vill ha BtVS-drömmar även, låter klart kul, heh..

Det bästa kaffet är cappuccinot för 5kr på universitetet, seriöst, rågott, smakar lite choklad.

Jag vill så gärna ha lussekatter. Vi kanske ska baka det idag för två av mina kompisar här fyller år idag, och en imorgon, så vi ska äta massa gott osv..

Joamna

frak
Ah, det bästa kaffet var det imorse, jag gick vaknat var jättetrött och gick ut i köket så fanns det redan färdigt kaffe, mhm.

Ne alla kaffen är inte bra kaffen, geeze ;)

Idag har jag varit i skolan, nästan ramlat med cykeln igen, insett att jag suger på listening-delen av CAE.

Köpt glass men fan vad besviken jag blev när jag upptäckte att det var såndär glass som smälter i munnen på en gång, ew...

Igår hade jag speaking-delen av CAE examet. Gick nog hyfsat tror jag..
Sedan på kvällen hade vi karaoke-kväll i mitt rum. Jag och en kompis hoppade i min säng och sjöng Like A Virgin och Like A Prayer mm, med mobiltelefoner som mic.. ahah.. lame men sjukt kul.

Joamna

frak
Ah karoke kväll vill jag också ha, var så längesen.

Idag har jag tvättat, det är typ allt, jag borde läsa några scener jag ska göra men jag har svårt att slita mig från datorn..

eudial

=D=D
Idag har jag gjort ingenting. Verkligen ingenting. Och det har varit underbart. Jag har inte pluggat inför något prov, jag har inte arbetat på något projektarbete. Bara degat framför TV:n och datorn.

Joamna

frak
Idag har jag vaknat, gått upp och in i köket för att göra frukost, där hittade jag en himla röra av gamla ölburkar och kyckling och en hel massa kladd, nån hade fest igår tydligen.. Jag tog mig runt allt kladd och åt frukost iaf, sen blev jag bjuden på blåbärspaj. Och nu har jag hämtat upp två banankartonger och har tänkt börja packa lite..

Idag har jag varit på internet och sånt hela dagen. Och kollat på två One Tree Hill avsnitt med några kompisar. Och varit och handlat lite. Och varit på bio och sett Narnia.. Ok jag har visst gjort endel.. hm..

Jessie

We hope you're helpless!
BB är tillbaka! :D
Även fast jag inte postar här väldigt ofta fick jag ändå lite halvt panik då forumet var nere.. BB har ju alltid funnits, liksom. Tur att det inte var så allvarligt då. =)

Joamna

frak
Ja, posta!

Idag har jag också nästan bara vaknat, är iofs nån timme sen nu, det är så tråkigt att vakna tidigt när ingen annan gör det. Tur att man har BB.

Grattis på födelsedagen eudial!!! :D

Klart, heh.
Idag har jag inte gjort så mycket, kollat på första avsnittet av Alias bara. (Btw satan vad bra den serien är..)
Det är rörmockare och elektriker här (hälsar på mamma och styvpappa ju) i huset, så man kan typ inte göra nåt. Men snart ska jag och mamma handla julklappar :)

Joamna

frak
Grattis på födelsedagen! :D

Idag har jag vaknat med ett ryck, väckarklockan var på mycket högre volym än vanligt. Sen har jag ätit risgrynsgröt, läst tidningen och tittat på när grannen spelade poker.. Kanske blir en tur till stan för lite julklappar senare, och jag kanske ska ut ikväll om jag orkar/hinner/har lust.

Status
Not open for further replies.
Top Bottom