• Thank you for visiting Buffy-Boards. You obviously have exceptional taste. We just want you to know that:
    1. You really should register so you can chat with us!
    2. Twelve thousand people can't be wrong.
    3. Buffy-Boards loves you.
    4. See 1 through 3.
    Come on, register already!

Vad har du gjort idag då? #2

Status
Not open for further replies.
Jag hatar att behöva komma på ideer typ. Jag är verkligen sämst på det. Hm. Best of luck hun.

Idag har jag varit på biblan och läst (hatar verkligen biblan här).. Sedan gick vi till Picture House och drack kaffe och åt crepe.. Och blev medlemmar osv..

Jessie

We hope you're helpless!
Imorgon kommer min Veronica Mars krönika i VF, hehh...
Jag var tvungen att kolla både en och två gånger när jag såg den, men jag fattade ju att det var du tillslut, hehe. Jag menar, hur många med ditt namn och efternamn har exakt samma intressen som du? ;) Helcoolt ju, jobbar du för VF eller var det bara ett engångstillfälle? Lol, vi har en kändis ibland oss! ^^

Jag läste dock inte hela krönikan men jag ska be dom spara tidningen hemma så kan jag läsa hela senare. =)

Jag var tvungen att kolla både en och två gånger när jag såg den, men jag fattade ju att det var du tillslut, hehe. Jag menar, hur många med ditt namn och efternamn har exakt samma intressen som du? ;) Helcoolt ju, jobbar du för VF eller var det bara ett engångstillfälle? Lol, vi har en kändis ibland oss! ^^

Jag läste dock inte hela krönikan men jag ska be dom spara tidningen hemma så kan jag läsa hela senare. =)
Hehe, yay, i alla fall någon som faktiskt har VF! :) Det är inte en engångsgrej men jag kommer inte skriva så ofta, kanske inte ens en gång i månader, men still :) (Vet fortfarande inte hur mycket jag får betalt dock, heh.)

Och nej tyvärr verkar man inte kunna läsa den online :( Det var riktigt synd. I alla fall ska de skicka en tidning till mig så jag får se hur det ser ut, heh. (Joamna om du vill kan jag skicka texten till vara för att få din åskit om den etc..)

Idag har jag varit och kollat på UEA, universitetet som jag nog kommer vilja gå på till hösten (och tre år framåt). Jag gilalr det mer och mer, och idag fick vi veta massa om vad för hjälp vi kan få som internationella studenter, vilket kändes bra, heh.
Det var lite kul för det var jag och min kompis och typ 60 aseater (och en rätt festlig afrikansk tjej som verkligen inte gillade UEa, heh), well well :)

Joamna

frak
Hihi, låter bra Oh aseater, läskigt, jag tror att de är på väg att ta över världen.. eller nåt. Men dom är ju överallt.

Idag, mest skola, och en väldigt skön promenad nyss upp på ett berg. Så åkte jag för långt på tvärbanan imorse, tänkte se vad som fanns bortom stationen jag alltid hoppar av på, men det var bara tråkigt, typ byggnadsarbete.. Har alltid tänkt att det skulle vara så fint där.

Hihi, låter bra Oh aseater, läskigt, jag tror att de är på väg att ta över världen.. eller nåt. Men dom är ju överallt.
Well, de är rätt många ;)

Idag har jag inte gjort någonting alls. Typ. Sett lite Prison Break och stuff men, hm... Jag är så tråkig, hah..

Joamna

frak
Jag har kollat på Buffy. Är lite roligt, har två kompisar som jag håller på att kolla genom serien med, och jag är på säsong 3 med båda. Så den här helgen har jag sett en massa avsnitt två gånger, för jag vill inte bara låna ut dvd:rna, är ju så kul att se deras reaktioner på allt också.. Men nu har vi bestämt att vi ska se de tre sista avsnitten på säsong 3 tillsammans allihopa nån helg framöver, yay.

Status
Not open for further replies.
Top Bottom