Mycket konstig dag.
Vaknade vid elva-tiden, drömde att jag var i ett BtVS-avsnitt, någonting som jag aldrig gjort förut. Det skumma var att när jag vaknade var jag övertygad om att avsnittet "fanns" i serien, men nu när jag tänker på det känns det som om det inte gjorde det. Allvarligt skumt avsnitt också. Lite dimmigt, men jag tror det utspelade sig i någon av det senare sesångerna, fast i den gamla skolbyggnaden (det var i mitt huvud den nya byggnaden, fast den såg ut som den gamla)... och den hade en biograf i sig också tror jag. Allmänt förvirrande.... >.< Allt verkade så logiskt när jag drömde det.
Hur som helst, gick till tandläkaren, då jag fått en tid idag. Där satt jag och väntade och väntade, tydligen pågick någon långdragen procedur som lett till att det blivit en massa förseningar, så jag blev less och bad om att få en ny tid, så nu ska jag dit om två veckor istället.
Sen gick jag ned på stan, och drack underbart kaffe i en pappersmugg. (Kaffe är alltid underbart när det är minusgrader ute, och man kan värma händerna på det 😉. Sen irrade jag bara runt planlöst i någon timme, för att sedan ta bussen hem.