eponinethen
Majk
Heh, han gör det.
Förresten kan vi ju nämna faktumet att det regnat i Umeå i veckor nu. Eller är jag förvirrad?
Förresten kan vi ju nämna faktumet att det regnat i Umeå i veckor nu. Eller är jag förvirrad?
Warlock said:Det regnar väl alltid i Umeå? Förutom under brännbollen och när det snöar då.
I övrigt kan jag med glädje rapportera att jag precis såg om Kill Bill Vol2. Samt äntligen hunnit se fredagens BtVS episod. à„r det bara jag, eller är färgerna (särskilt i stridsscenerna) irriterande i S7?
Fick också BtVS font av min käresta idag.
Och du har varit med sedan i mars! haha. Nej skoja bara. Men det känns lite coolt eller så..doppelgänger said:You posted over 1000, I say we party!
Wow men allvarligt. Det är imponerande.
Jag har bara 549 posts...
Jaa jag vet att du var borta så.. det är ju ok, heh. Eller så. Ja men du jag lär ju skratta sisst ven såå..doppelgänger said:Nu hade jag 555, fast det här blir väl 556.
Krattar bäst som skrattar sist, Johanna... 😉
Jag har 2.63 per dag. Men tänk på att jag var borta i typ fem månader!
Ok vad är din grej med min skola..? Sku-humt. Heh.doppelgänger said:Men uuuh, jag drömde om din skola igen! What's up med det där? Jag drömde att jag letade efter spår (?) vid ett elstängsel utanför skolan och att jag sen gick in för att leta efter något...
Hm, jag har nog bilder på några av huset.. kanske två eller tre (ja waldorf är en liten by).. jag lägger in dem i fototråden 🙂doppelgänger said:You tell me. Finns det något speciellt med skolan som jag borde veta eftersom att den uppenbarligen ropar efter mig? Har du nån bild på den, btw?
Jag är rädd.