Skitsnack

Status
Not open for further replies.
Det regnar väl alltid i Umeå? Förutom under brännbollen och när det snöar då.

I övrigt kan jag med glädje rapportera att jag precis såg om Kill Bill Vol2. Samt äntligen hunnit se fredagens BtVS episod. à„r det bara jag, eller är färgerna (särskilt i stridsscenerna) irriterande i S7?

Fick också BtVS font av min käresta idag.

Warlock said:
Det regnar väl alltid i Umeå? Förutom under brännbollen och när det snöar då.

I övrigt kan jag med glädje rapportera att jag precis såg om Kill Bill Vol2. Samt äntligen hunnit se fredagens BtVS episod. à„r det bara jag, eller är färgerna (särskilt i stridsscenerna) irriterande i S7?

Fick också BtVS font av min käresta idag.

Nee det regnar väl inte så ofta i Umeå, eller?

Oh, Kill Bill vol. 2. Jag har inte sett om den ännu, men har den hemma nu tor jag.. åh. "i killed him.." lol

Jag har bara sett dvd-versionen och har inte tänkt på några skumma färger..

Vad?

Har regnat nästan varje gång jag varit där (på den gamla goda tiden då Stridsskola Nord låg där), nog bara otur.

Uma Thurman är...för cool.

Färgerna är kanskebara en känsla men, fåpr söka lite på forumen om andra tycker som jag.

Fonter är ju stilerna till textprogram (som Word då), det finns en font som är baserad på BtVS loggan som min sambo laddade ner åt mig.

http://www.eknp.com/php/fd.php?f=buffied

Okej, skitsnack...
Varför har det varit så låg aktivitet på Sämskinn Solfjäders forum? Har vi snackat oss tråkiga eller vad?

Urk. Okej, en fråga; ska jag byta ut ett badkar mot en tvättmaskin?
Det får nämligen inte plats med båda i min nya lägenhet så jag måste välja...

Tvättmaskin är ju lätt mer värt än badkar. Det är så himla skönt att ha.
Klart badkar är mysigt men inte som en tvättmaskin..

(För att inte tala om diskmaskin.. åh det är värt.)

Ja, just nu står det mysigt vs bekvämt.
Klart att det hade varit bättre att slippa gå ner till källaren att tvätta med tanke på att det bor alkisar, knarkare, galningar och nazister i det huset och det leder till att man är rädd som fan men... Badkar! Jag badade badkar idag. Jag älskar att bada bad kar hur ska jag kunna leva utan badkar?

över 1000

Yeay me! Eh.. Jag såg just att jag gått över 1000-strecket! Detta är min 1023e post på detta forum och jag har bara varit med i två och en halv månad, heh (bereoende?). Coolt eller nåt.. kanske..?

doppelgänger said:
You posted over 1000, I say we party!

Wow men allvarligt. Det är imponerande.

Jag har bara 549 posts...
Och du har varit med sedan i mars! haha. Nej skoja bara. Men det känns lite coolt eller så..

Hur många posts har ni i snitt per dag?
Jag har typ 15,88

Nu hade jag 555, fast det här blir väl 556.

Krattar bäst som skrattar sist, Johanna... 😉

Jag har 2.63 per dag. Men tänk på att jag var borta i typ fem månader!

doppelgänger said:
Nu hade jag 555, fast det här blir väl 556.

Krattar bäst som skrattar sist, Johanna... 😉

Jag har 2.63 per dag. Men tänk på att jag var borta i typ fem månader!
Jaa jag vet att du var borta så.. det är ju ok, heh. Eller så. Ja men du jag lär ju skratta sisst ven såå..

Jag kommer att skratta sist, det kan du skriva opp!

Men uuuh, jag drömde om din skola igen! What's up med det där? Jag drömde att jag letade efter spår (?) vid ett elstängsel utanför skolan och att jag sen gick in för att leta efter något...

doppelgänger said:
Men uuuh, jag drömde om din skola igen! What's up med det där? Jag drömde att jag letade efter spår (?) vid ett elstängsel utanför skolan och att jag sen gick in för att leta efter något...
Ok vad är din grej med min skola..? Sku-humt. Heh.

You tell me. Finns det något speciellt med skolan som jag borde veta eftersom att den uppenbarligen ropar efter mig? Har du nån bild på den, btw?

Jag är rädd.

doppelgänger said:
You tell me. Finns det något speciellt med skolan som jag borde veta eftersom att den uppenbarligen ropar efter mig? Har du nån bild på den, btw?

Jag är rädd.
Hm, jag har nog bilder på några av huset.. kanske två eller tre (ja waldorf är en liten by).. jag lägger in dem i fototråden 🙂

Eller iofs, jag hade visst inte så många bilder så gå in på den här sidan och klicka på länken till vänster som heter "rundvandring"..

Status
Not open for further replies.
Back
Top Bottom