Vad har du gjort idag då? #2

Status
Not open for further replies.
Oh stackars eudial, mhm.. Krya pa dig du.

Oh sant ar ju skitkul Joamna, nar man bara hittar gamla vanner sa, mhm.

Idag har jag varit i skolan, ar fortfarande i skolan btw. Vaknade vid fem for jag ar sa stessad for det har varit massa tjafs med internet grejen, hmm.. ah well...

Ska ut ikvall, och har en telefon nu, yay, heh 🙂

oh epo är tillbaka! men du har fixat internet på rummet nu va eller?

har just varit och sett en föreställning, som var helt okej, varken mer eller mindre om än provocerande.. mm.

Hade super mys kväll igår hos en kompis, vi åt mat och såg på Titanic och bara tog det lugnt och slappnade av, det var verkligen skönt.. Blev där så sent så att jag sov över, så nu är det lite skönt att vara hemma igen också.

Provocerande? Detaljer tack.

Själv har jag precis börja komma över besvikelsen över att behöva vänta på Serenity, på grund av sjukdom.

Just nu sitter jag och försöker komma på om jag ska plugga Franska eller Japanska på sidan av det riktiga plugget.

Ja för det första hade de väldigt visuellt sex eller våldtäkt på scenen, sedan så var en av karaktärerna riktigt vidrig.. Men mest det första som var provocerande.. Sen hade jag en snubbe bredvid mig som typ skrattade hela tiden vilket också var provocerande, men jag antar att han gjorde det som nån slags försvarsmekanism.. för det var inte roligt alls.

Ah men du får väl se Serenity snart iaf, åh jag vill också ju!

Hm svåra val där, jag skulle nog valt franska, men det är bara för att jag haft en hang-up på det på senaste tiden, skulle jag ha tid så skulle jag läsa det nu tror jag..

Ja det blir nog det, men det är sista anmälningsdan idag så risken är att det är fullt.

Okaj, men den skrattande killen låter typ som min gammla psykologilärare. Av ¨ån anledning skrattade hon allti efter att hon sagt nått hemskt, som tex berättat om nån manodepressiv person. Va lite konstigt i början, men man vande sig, ja menare det finns en hel del hemska saker inom psykologi och många skratt blev det. Fast det va liksosm inte ett vanligt skratt mer ett omtanke skratt på nått vis.

Jaja, nu ska jag duscha och se om det finns några platser kvar och i efter middda ska jag kanske bowla, vi får se.

Så du har äntligen fått se Titanic då? Aww 🙂

Jodå, jag har internet på mitt rum nu, och riktigt snabb uppkoppling dessutom, eller det går råfort att ladda ner saker iaf.

Idag har jag bara en lektion, och då sitter vi bara och lyssnar på en jävulskt underhållande kille. Sedan ska vi på stan lite, kanske skaffa bibliotekskort och så, yup...

Yes, äntligen, heh.

Ja det finns en del som skrattar när saker är jobbiga.. hm.

Idag var jag på skansen och kollade djur, jag studerade en älg i typ en och en halv timme. Väldigt intressant faktiskt.. hehe.

Lol okej låter lite speciellt, men man måste göra så mycket som möjligt för att veta vad livet handlar om. Hihi nu funderar jag på att gå till parken imorrn och studera ekorrar.

Själv va jag faktiskt och bowlade och trea kom jag, fast iofs så va vi 4 pers så. Det är konstigt hur man aldrig är lika cool som "The Dude" när man bowlar, kanske borde dricka White Russian nästa gång, det kanske i däri coolheten sitter.

Internet på rummet rocks!

Jepp, jag studerade faktiskt ekorrar ett tag också. Fast tuffast var ugglorna och björnarna, förutom älgen då. Men det hela var en utflykt med klassen om jag inte sa det, tror jag nämnt att vi håller på med djurimpovisationer.

Bowling är kul, det brukar ofta gå bra för mig av nån anledning, därav det roliga liksom, heh.

Har kollat på My So-Called Life nyss, gah, det är läskigt vad mycket jag känner igen mig ibland.. Jag funderar nästan på att typ visa serien för mina föräldrar för att typ förklara hur jag tänkte på den tiden det begav sig..

Bowling är jävligt kul, men jag är sämst på det. Och jag tycker alla är lika coola som the Dude bara man har coola bowlingskor, typ, uh.

Oh ja fast Angela's mamma är ju helt fruktansvärt jobbig ju.. hm..

Idag har jag och Elin kollat på The OC och imorgon ska vi se de sista avsnitten av säsong 2 och sedan kan vi äntligen börja se s3, yay! Heh.

Oh jag har just fått veta att jag ska på filmfestival av nåt slag idag.. en kompis som ska dra med mig. Annars har jag bara vaknat väldigt tidigt idag, men det var skönt, ta det lite lugnt vid datorn innan jag drar iväg.

Ja visst, henne mamma är jobbig som få, men på en del sätt så känner jag ändå igen hennes sätt i min mamma också. Fast mamma kanske skulle ta det som en förolämpning om jag sa att det var så jag tyckte att hon var, så kanske ska skippa visningen för att inte dra upp massa konflikter kanske. hm.

Såg andra avsnittet av Veronica Mars igår också, ah, det är ju helt olidligt att vänta såhär länge mellan avsnitten.

Ja det suger, man eller iafl jag ar van vid boxar och da kan man bara sluka allt pa en gang. Behova sitta och vanta en vecka mellan avsnitten ar helt jakla olidligt och det foder ett obehagligt beteende, jag gar pa spoiler jakt for att fa se vad som hander om jag inte far titta pe en hel serie pa samma gang.

Forsta forelasningen idag och sa ska jag nog se Napolaeon Dynamite ikvall.

Jag tycker det är lite kul att få vänta faktiskt. Helst nu när jag inte har så mycket tid till datorn.

Idag har vi gjort ett test-exam. Typ skriv-delen av CAE, cambridge-examet som vi övar till. Det känns som att det gick riktigt bra, men det är ju bara ett test-test, för att se om vi är bra nog att ta testet i december. På onsdag ska vi göra speaking-delen, jag ser inte fram amot det, nope...

Ikväll ska vi nog ut, tror jag.. Jag är rätt peppad, även om jag bara sov 5 timmar i natt 🙁

Jo det är lite kul att få vänta också, bygga upp lite förväntan och så, och jag har iofs också massa annat jag vill se mellan, men gah det är såna cliffhangers hela tiden ju.

Varit i skolan som vanligt, lång dag, men väldigt kul. Det blir bara roligare och roligare för varje dag, och våran lärare börjar äntligen bli lite hård, han har varit en liten mjukis ett tag men det är skönt att bli ordentligt tillsagd och pådriven ibland.

Ah jag är förälskad. Napoleon Dynamite va helt fantastisk och det kanske är nått fel på mig, men John Heder va ju skit snygg som Napoleon.

I know I'm spammin

det är skönt att bli ordentligt tillsagd och pådriven ibland.

à„r det bara jag som har snuskig fantasi, eller går det att få det här at bli oerhört roligt genom att läsa snabbt...och koppla 'på' och 'sagd' ihop?

Nog bara jag som har tråkigt i och för sig.

Haha, ehrm, nej det är bara du 😉

à…h, vårat brandlarm gick imorse, ugnen var knasig det var massa rester av något där som började ryka, det roliga (eller möjligen farliga ifall det skulle hända något på riktigt) var att typ ingen i korridoren reagerade förutom vi tre som var i köket..

Hehhhh, uh..

Jag försöker hinna ifatt med min teveserier. Och jag har börjat kolla efter universitet. Är jag en oseriös och orealistisk person som vill studera film&teve studies, popular culture och creative writing? Hur fan kommer mitt liv se ut? Hah...

Idag hade vi grammar och writing delarna av test-CAE-examet vi gör denna vecka. Imorgon har vi speaking delen, hmm.. Wish me luck.

Jag är lite orolig nu, för min rygg gör ont, och jag vet inte om det bara är utanpå för att jag gjort för många kullerbyttor eller om det är något som är snett. Men jag ska till expert kiropraktor på fredag, så då får jag veta iaf..

Epo: Det är väl inte helt oseriöst, ah alltså det är ju helt klart bättre att göra schyssta grejjer och göra det ordentligt än att tvinga in sig på nån bana man inte vill. (okej jag är väldigt trött nu och vet inte om jag bara är vimsar men jag tror jag har rätt.. eh) Och lycka till med provet..

Vi började på vårat nya Turbo Teater projekt igår också, har en väldig massa text att lära mig men regissören är helt underbar och jag längtar redan till nästa rep, yay.

Forsov mig for att jag stannade uppe alldeles for sent och diskuterade Serenity, men trots att jag bara hade en timme pa mig att forbereda ett seminarium och ta mig upp ur sangen och in till Uni sa har det har blivit en sjukt behaglig dag. Ar alldeles for trott for mitt basta, men allt tycks ha gatt min vag idag.

Seminariet va ett av de basta jag nagonsin haft. Gruppen ar skitbra och lika sa med handledaren. Sne hade jag ett mote med min Personal Tutor och pratade om framtiden och ideer till min slut uppsats i arkeologi, och Serenity(!).

Efter det en riktigt bra forelasning och bara allt ar bra. Ska ga hem och ta det lugnt (las sova) och sen ikvall ska ja kanske dra mig sjalv in till Uni for att va med pa Sci-fi och Fantasy klubbens mote.

Status
Not open for further replies.
Back
Top Bottom