Vad har du gjort idag då? #2

Status
Not open for further replies.
Åh jag är så avundsjuk på att du sett Serenity, har tänkt en massa på det idag och jag vill att det ska vara sverige premiär nu! Gah.

Jag har också haft en bra dag idag. Vi började ute, i Vitabergsparken, vi skulle prova några små scener och ifall publiken (de andra i klassen) kunde uppfatta handlingen från långt avstånd typ.. Var så kul att vara ute, det var som att vara på skolutflykt. Så åkte vi båt tillbaka till skolan och fick lära oss lite stage-fighting, oh I love it..

Hur mår ryggen?

Epo, lite flum varning på dina studier dock. Mitt råd, komplettera med en 'tung' studie också (juridik, företagsekonomi eller liknande). Man blir ofta eftertraktad i media organisationer om man har grepp på verkligheten också (som exempel, Stakka Bo/Johan Renck och Kristian Luuk gick bägge två på Handelshögskolan med mig, likaså Alexander Bard). Fast du är ju söt och så, så det går nog bra i alla fall :umbrella: Tror TV3 söker en programledare till något av deras korkade lek/spel program t.ex.

Jag var hos naprapaten idag och fick veta att jag har en överansträngning, är spänd på olika delar i ryggen och det är det som skapar smärtan, men han knäckte ut ryggen åt olika håll och masserade de spända delarna, så det känns iaf bättre nu, men jag ska tillbaka nästa vecka..

Oj okej, gah alla verkar ha problem med ryggen, det är verkligen inte kul, hm.. hoppas allt ordnar sig..

Haha, grejen är att om jag pluggar film nu, då har jag pluggat upp 4 av mina 6 år, så det är lite sent att börja någon seriös utbildning då. Och gah jag vill verkligen inte jobba på teve, haha.
Nej seriöst jag skulle aldrig kunan plugga något jag inte gillade. Typ psykologi eller möjligtvis något politiskt/social science eller liknande vore intressant men jag lär som sagt inte hinna med det. Ah well.

Ah stage-fighting, coolt 🙂

Nja det gjorde inte så ont, snarare tvärtom faktiskt, heh. Då var det värre när han tryckte in alla punkter som var spännda..

Var på en föreställning igår, började se den förra helgen men då svimmade en av skådespelarna så de fick avbryta, men nu fick vi se klart den. Och jag blev typ helt tagen av den, det var riktigt häftigt. Det kan iofs bero på att jag nu gått runt och tänkt på den så himla mycket eftersom vi inte fick se den klart sist men jag vet inte.. Den handlade bl.a. om en trasig familj och av någon anledning så griper det alltid tag i mig så mycket, och jag sympatiserade så mycket med en av karaktärerna att jag nästan slängde mig upp på scenen, heh. Det var också en sån där föreställning som verkligen motiverar mig att fortsätta med teatern, jag blev verkligen sugen på att få vara med själv.

Geeze.. Hm.

Idag har jag tvättat, yay. Köpt en tröja och ska snart till en pub med några vänner. Jag börjar gilla det här livet riktigt mycket. Heh.

What's up med er alla?

Yay, englands-livet låter verkligen härligt epo!

Har haft en bra helg hittils, igår bjöd jag hit en kompis på lite vin eftersom jag verkligen behövde få umgås med någon och bara slappna av och ha det skönt och så blev det också, det var toppen kul, och jag blir nästan lite arg på mig att jag inte träffar honom oftare eftersom vi bor så himla nära, gah.

Idag har jag varit hos en annan kompis och ätit pannkakor, mumms.

Annars försöker jag mest hämta mig efter förra helgen då jag gjorde slut med min pojkvän.. Försöker hitta hur det känns och vad som är annorlunda och allt annat jag inte hunnit känna efter i veckan typ..

Idag har jag köpt en CD-box som jag inte blev riktigt nöjd med... Jag var stressad eftersom Åhlens stängde snart, och så hittade jag en 3-CD box med tv themes, kastade en snabb blick på låtarna och tänkte "Den tar vi!". När jag kom hem märkte jag dock att det inte var originallåtarna!!! Det stod på fodralet men det hade jag missat... :/ Grr..! Men gjort är gjort. 99kr hade jag dock gärna lagt på något annat... Nu var väl låtarna inte värdelösa precis, men inte direkt megabra heller...

Hm, attans. Fast det kan ju vara kul iaf meen, heh.

Jag är hemma sjuk för tredje dagen i rad. Feber etc. Jag blir så stressad av att missa skola, och vi måste ha 80% närvaro... Och idag skulle jag egentligen ha någon redovisning om particple clauses, jag är fan inget fan av grammatik, alls.

Annars är jag ett sjukt stort Black Eyed Peas fan. Eller framförallt ett Fergie fan, kanske. Geeze, jag säger bara "My Humps" videon, gah.... Not even funny..

Long time no post igen, har vaxlat mellan att min browser har varit buggig och jag inte kunnat posta, och att jag inte kommit pa nagonting vettigt att posta. Sa nu postar jag bara for att.

Jag har haft matte idag. Integraler. There's no ending the party.

Awesome, welcome back 😉

Idag har jag typ bokat in att åka och hälsa på Frenchy Faith nästa vecka, geeze, läskigt, jag känner knappt henne alls men, ah well, kan kanske bli coolt 🙂
Annat än det så har vi kollat på OC, yup, och pratat om OC, mhm..

Det är ju bra att du återkommer till sämskinn iaf.

Coolt epo! Du får rapportera sen hur det gick 🙂

Idag har jag vaknat och slängt i en tvätt, är trött som bara den, ha inte kunnat sova bra alls. Har fastnat i ett mönster där jag bara oroar mig, så att jag inte kan sova och blockerar mig i skolan och så blir jag mera orolig och gah. Men ikväll ska jag unna mig bio och snart är det lov.

Oh just ja, var hos en gammal kompis igår som jag inte sett på ett tag, också fick jag en tröja av henne som hon tryckt själv i skolan ( hon går nån hantverks linje..) jag blev jätteglad och den är jättefin och jag ska ha den jämt på mig! Wiihi!

Yup I will do that!

Ah, självtryckt tröja, coolt, minst sagt 🙂

Idag har jag varit på en rätt trist lecture i skolan. Shoppat lite. Haft OC/Grease-kväll med tre kompisar. En är kvar i mitt rum ännu. Han ligger på min säng och spelar musik, yup.

Idag har jag gått i skolan, trots lördag. Haft två helt underbara clown-workshop dagar. Helt otroligt läskigt men jättekul ändå.. Joe some vi hade som lärare gillade jag iaf väldigt mycket. I'm funky.. yea.

Men nu är det iaf lov, så jag har firat med lite öl och sånt, mhm. Och har varit alldeles spattig i kroppen hela dagen, brukar jag aldrig vara, men jag har knappt kunnat sitta stilla för fem öre..

min rokkirdor rockar gärnet. vi kan festa här. ala är väkvkomna. jag stav<rdåigt utrsäkta.

Okey, that was just bad. Hm.. jag skäms lite. Varför verkar internet alltid så roligt när man är full? Och varför dricker jag när jag ska till skolan idag? Gah

Haha, därför att du är hilarious när du dricker 😀

Idag har jag varit i London med min pappa. Gått runt, ätit mat.. och sett Chicago! Ah, jag älskar musikaler.. trots att denna inte kan mäta sig med Les Misérables..

Haha, men du är också stört skön epo! 🙂 yay

ahh.. verkar som en schysst kväll där.

själv har jag.. hm.. inte gjort nåt speciellt i köket kanske. heh. lite snaps bara. och lite vin. och lite flörtande, but that was all bad, och jag blev bara nervös, typ, gah, can't handle these stuff.

Flörtande, oh really, mer tur med killen? 😉 Hm ah well, det ska vara nervöst med sådant, kanske..

Jag har idag köpt Les Misérables (London musikalen) på DVD. Och köpt en Cambridge University tröja (geeze jag är en sådan turist)..

Status
Not open for further replies.
Back
Top Bottom